Dragon Mounts 1.7.2 140

Sizde ejderhaları sürebilmek/kullanabilmek istemezmisiniz?


Resimler



İndirme Linkleri

Kurulum
Minecraft Forge yüklü oyununuzun “mods” klasörüne dosyaları atmanız yeterlidir.

Ejderha Sürmek İçin;
Ejderha yumurtasını açmak için ilk önce sıcak bir iklim bulmalısınız, eğer sıcak bir iklim bulduysanız sağ tık yapmanız yeterlidir.
Ejderha büyüdükten sonra evcilleştirmeniz gerekiyor. Evcilleştirmek için balık vermeniz gerekir.
Sürmek için ise evcil ejderhaya eyer vermeniz gereklidir.
Daha sonra kullanabilirsiniz.

140 thoughts on “Dragon Mounts 1.7.2

  1. Yanıtla maxsonix Kas 30,2012 21:02

    Please enable Cookies in your browser. diyor yarım edermisniz (indirme linkinde)

  2. Yanıtla maxsonix Ara 1,2012 07:41

    Ejderhaya nasıl biniliyor.

  3. Yanıtla serhat212 Ara 19,2012 21:11

    Ben yumurtaya sağ tıklıyorum ve bu mesaj yazıyor:

    This place isn’t warm enough to hatch a dragon egg…

    Birde creative de dragon spawnlama yumurtası var onu aliyom spawnliyom ama sağ tikliyom saddle de sağ tikliyom genede birşey olmuyor. Napabilirim?
    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler ve siteniz çok iyi, başarılarınızın devamını bekliyorum.

    • Yanıtla Kaan Gezer Ara 19,2012 21:29

      Yumurtayı tüm iklim bölgelerinde açmayı dene, eğer yine “This place isn’t warm enough to hatch a dragon egg…” diyorsa Nether’a gitmen gerekir demektir bu :D
      Ayrıca şuan Dragon Mounts modu Pre-Alpha aşamasında (Yani daha beta seviyesine bile gelebilmiş değil) bu yüzden oyun içinde bug olması doğaldır. Creative mod da yaşadığın sorun bundan kaynaklanıyor olabilir. Ejderhaya eyer giydirip boş elinle (item olmayacak elinde) sağ tık yaptıktan sonra binmesi lazım, eğer ejderha yeterince geliştiyse.

    • Yanıtla ahmed Eki 16,2013 09:12

      ama senin çıkardığın ejderha boss olabilir item kodu ile ejder yumurtası alman lazım spawn yumurtası değil ejderden çıkan yumurtayıdenildiği gibi yaparsan binebileceğin ejder çıkar yoksa ender droganla endde savaşırken binemezsin item kodunu istersen https://www.google.com.tr/ (kaan abiden öğrendik)

    • Yanıtla oguz Ara 15,2013 22:41

      ilk önce ejderhaya balık verin kalp çıkana kadar

      • Yanıtla oguz Ara 15,2013 22:45

        sonrada eyerle sağ tıklayın ve eliniz boş sağ tıklayın.
        3-4 ejderha daha var bide. Örnek lavın yanına ender ejderhası yumurtası koyun. Sağ tıklayın (eliniz boş olmalı) /dragon yazın.
        çıkan 3 kırmızı yazıdan m harfi ile başlıyanı /dragon yazıp yazın.
        Fire Dragon! Aynı şeyi su ilede yapabilirsiniz.

  4. Yanıtla serhat212 Ara 22,2012 19:01

    1.4.6 sını koyarmısınız modun?

  5. Yanıtla serhat212 Ara 22,2012 19:02

    1.4.6 sı çıkmamış tüh.

  6. Yanıtla serhat212 Oca 3,2013 15:17

    1.4.6 ı çıktı bu modun! Yüklermisiniz?

  7. Yanıtla alideniz06 Oca 6,2013 18:33

    nasıl yuklicez

  8. Yanıtla alideniz06 Oca 6,2013 19:30

    Saol forge ne demek bilmiyordum kurdum forgeyi.

  9. Yanıtla Bahadır Oca 29,2013 23:31

    yan tikliyom baska bi yere ucuor

  10. Yanıtla kenan Oca 30,2013 11:20

    Kaan kardeş sıcak iklim bulup sağ tıklıyorum kutu mor mor parlamaya başlıyor fakat yumurtadan çıkmıyor ejderha ama /dragon rejuvenate komutunu kullanınca yavru oluyor fakat balık verince şu hatayı alıyorum ”this dragon doesnt follow your command” . Ne yapmam gerekiyor?

    • Yanıtla Kaan GEZER Oca 30,2013 11:25

      Komut ile çıkardığın ejderha end de bulunan ejderha sanırım, onun için öyle bir hata alıyorsun. İstersen Youtube’dan 1-2 videosuna bak evcilleştirme ve ejderhayı yumurtadan çıkarma ile alakalı.

  11. Yanıtla kenan Oca 30,2013 11:39

    Kaan kardeş sorunumu çözdüm ilgilendiğin için teşekkürler.Yapamayan arkadaşlar için söylüyorum arkadaşlar önce yumurtayı bir lavın yanına koyun sonra yumurtaya sağ tıklayın ardından /dragon mature yazın ejder olgun olacaktır. Hemen ejdere balık verın sonra eyerle üzerine tıklayın artık ejder sizindir.

  12. Yanıtla arda Oca 30,2013 14:51

    nasıllll indiriliyor???? Kaan:D

  13. Yanıtla EMRE Şub 4,2013 22:18

    İndiriyorum, dosya chorme ye iniyor ama “çalıştır” dediğimde:
    “Bu dosya geçerli bir Win32 uygulaması değildir.” diyo naapmalıyım?

  14. Yanıtla kayra kocaeli Şub 16,2013 12:00

    winrardan dosyaları çıkarıpmı atcaz yoksa winrarımı modsa atcaz kaan

  15. Yanıtla Enes Yetimoğlu Mar 1,2013 13:32

    Sağolun teşekürler ama size bi sorum olacak internette izlediğim bazı videolarda adamlar eline blaze tozu alarak ejderhaya alev püskürttürebiliyorlar ama ben bunu yapamaım bir yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekürler

  16. Yanıtla Kombat Mar 11,2013 19:47

    Usta o değilde ben ejderhayı yumurtadan çıkartacağım netherde sağ tıklıyorum oyun crashed yiyor :SAD:SAD

  17. Yanıtla 2 dk durda camdan sarkıp gelcem Mar 17,2013 12:26

    ejderhayı kendimize herhangi bişeyle çağırabiliyormuyuz ? yoksa mo’creatures teki evcil at gibi alıp başını gidiyomu?

  18. Yanıtla yiğit akoymak Nis 1,2013 12:03

    ejderhaya eyer koyamadım nası ejerhayla uçucam?

  19. Yanıtla osman Nis 2,2013 08:54

    adminim merhaba bnm bu dragon mount mod ile ilgili anlayamadıgım bir sorunum var. ejderhayı cıkardım balık verdim eğer taktım bindim uctum fakat sıkıntm ejderhadan ilk baslarda innice ejderha oldugu yere cöküyordu.(Bnm isteğim buydu zaten).Fkat belli süre sonra ya cok ucmaktan yada balık fazla vermekten inince ejderha beni takip etmeye basladı.Takip etmesi bir yonden iyi ama salak hayvan kendini agaca yada su altına sıkıstırıp ölüyor.Bnm isteğim inince nasil takip etmeden bekletebileceğimi örenmek yada takip etmesinin nedenini öğrenmek teskkurler şimdiden :D

  20. Yanıtla osman Nis 3,2013 20:33

    bir sorum daha var minecra 1.4.7 içi zeppelin mod varmı acaba eğer bulursanız siteye aarsanız cok sevinirim

    şimdiden teşekkür ederim

    :D

  21. Yanıtla wacxao Nis 5,2013 00:59

    Ejderhaya bindim kontrol edilemiyor

  22. Yanıtla kerim Nis 5,2013 16:55

    beyler ben yan tıklıyom yumurta baska bır yere gıdıyo

  23. Yanıtla furkan Nis 5,2013 20:25

    ben hile too many items ile ejderha çıkardım normal yumurtadan ghost dragon diğerinde ise ender dragon çıktı :D

  24. Yanıtla deniz Nis 11,2013 16:44

    çakmak yada her ne ise onla sağ tıklayınca oluyor

  25. Yanıtla NUREDDİN Nis 12,2013 23:09

    başka bitane daha drgon mount mod var onda elime oku alıyom ejderhada
    okçuluk yapıyom belki bundada olur deneyin

  26. Yanıtla Nihatt Nis 13,2013 14:24

    mod dosyasına rar dosyasıylamı atıyoruz

  27. Yanıtla fafa Nis 13,2013 23:45

    ben valla şey ghost dragona biniom artık

  28. Yanıtla aLoWoNe Nis 14,2013 07:57

    Crash Yapıo modloader la cakısıyo filanmı

  29. Yanıtla tunahan Nis 23,2013 21:44

    ARKADASLAR SU KODU YAZİP ANİNDA 64 TANE DRAGON EGG ALABİLİRSİNİZ :
    /give kisi ismi 122 64
    İYİ SURMELER :)

  30. Yanıtla Diagrkim May 2,2013 15:28

    admin bunları ateş ejderhasına falan çevirme çıkmıştı o 1.5.2 de mi gelicek

  31. Yanıtla Mert May 6,2013 17:08

    bu modu 1.5.2 için yeni ejderhlarla koyarsanız mükemmel olur :)

  32. Yanıtla silisyumtr May 11,2013 20:19

    o kadar uğraşmanıza gerek yok item arama yerine dragon yazın size spawn yumurtası geliyor istediğiniz yerde spawnlaya biliyorsunuz hemen büyüyor ve evcilleştirmeye gerek kalmadan binebiliyorsunuz

  33. Yanıtla ali kemal May 13,2013 10:43

    ya sinirden patlıyom 1.5.2 indirdim 1.5.1 yazıyo üzerinde modu yapıyom oyun kafayı yito

  34. Yanıtla ali kemal May 13,2013 10:49

    ya tamam o sorun değilde modu yapıyom crash hatası çıkıyo forge yüklü bide ne yapıcam ya

  35. Yanıtla drr May 16,2013 20:11

    abi harbi güzel bi moda benziyor forgenin 1.5.2 için krulmuş hali gelince yüklicem

  36. Yanıtla Aykut May 27,2013 16:51

    Yaw bu ejderhalar ateş edebiliyomu

  37. Yanıtla furkan Haz 13,2013 19:55

    abi ben yumurtaya sağ tıklıom biraz ileriye havadan dusuıo nabıyım ??

  38. Yanıtla gr Haz 15,2013 14:15

    ben modu indirdim her iklimde denedim her yere gittim olmuyo. Bana yardımcı olabillirmmisiniz?

  39. Yanıtla herobrine Haz 17,2013 20:00

    1.5.2 mod nasıl kuruluyo

  40. Yanıtla Mert Haz 28,2013 13:31

    kardeş 1.5.2 ye tıklıyorum 1.5.1 indirio bazı modlardada aynı şey oluo linkleri düzeltin pls :)

  41. Yanıtla Mert Haz 28,2013 13:53

    beyler başka siteden indirdim ben çalıştı ender dragona binmek için balık verin evcilleşsin sonra eyer koyun binin

  42. Yanıtla sasaas Tem 4,2013 15:45

    usta bende mods yok

  43. Yanıtla barış Tem 4,2013 15:59

    ustalr mod yok bende minecraft jar. baktım ondada yok ama mob var o na atsam olurmu lütfen ceevap verin

  44. Yanıtla harun Ağu 3,2013 18:59

    Ejder çok iyi :D senin yerinede saldırabiliyo o ejder olsun yanında gece olsun birak git ender bütün zombileri öldürür :D canı gittiği zaman derin bi yerde denize dalıyoz o kendi balik tutuyo ağziyla canı doluy çok iyi mod :)

  45. Yanıtla sorun Ağu 7,2013 22:36

    ben bu modu yükledim,kurdum ancak yumurtayı koyduktan sonra chate /dragon mature yazdığımda chatte yazılar çıkıyor ve hiçbirşey olmuyor yardımcı olabilirseniz sevinirim

  46. Yanıtla sorun Ağu 7,2013 23:50

    bide coremod nasıl kuruluyor?

  47. Yanıtla furkan Ağu 21,2013 09:35

    eror oldu ya olmadı neden bilen varmı

  48. Yanıtla LÜTFEN OKUYUN (TUNAHAN DANİSMANT) Ağu 23,2013 13:16

    ya inmek icin ne yapcam 1.6.2 de shift tusuyla atlıo

  49. Yanıtla muhose Eyl 1,2013 21:21

    ender dragonum ucmuyor balık verdim egeri taktım üstüne bindim ama kakmadı havaya

  50. Yanıtla Efekan SEVER Eyl 4,2013 22:18

    ya biniyom uçmuo

  51. Yanıtla Efekan SEVER Eyl 7,2013 20:28

    arkadaşlar sorunu çözdüm havuç oltası ile kontrol ediliyo ejder öle uçuo

  52. Yanıtla Mert Eyl 9,2013 13:42

    ya videosunu izledim alakası yok ateş üflüyo falan bende hiç biri olmuo

  53. Yanıtla Yusuf Eki 13,2013 10:29

    forge bende kurulmuyo bana yardım edermisin forgeyi nerden kurabilirim

  54. Yanıtla anonimehmet Eki 17,2013 12:31

    şu dosyaları turbobite yüklemeyin zippyshare yandex disk gibi kolay hızlı indirme yapılan yerlere upload ederseniz bir seferde daha çok indirme yaapabiliriz

  55. Yanıtla off Eki 25,2013 16:57

    ya ben yumurtaya basıyom etrafında mor bi şey ve kırmızı şey çıkıyo yani ateş ejderhası oluyo su ejderhasınıda öyle ypaıyorum /dragon mature komutunu yazıyorum hata veriyor./dragon stage item hatchling juvelinevb şeyler çıkıyo kırmızı yazı olarak çıkıyo ve hep bu hatayı veriyo napcam?

  56. Yanıtla off Eki 25,2013 18:05

    lütfen cevap verin chatte kırmızı yazılar çıkıyo

  57. Yanıtla off Eki 26,2013 10:16

    kaan abi cevap ver lütfen dragon mature yazıyorm chatte yazılar çıkıyo bilmiyosanda söle bişi olmaz ya

  58. Yanıtla dragon Eki 26,2013 20:48

    merhaba kaan abi bende hata veriyo dragon mature yazıyorum chatte kırmızı yazılar geliyo nabıcam

  59. Yanıtla dragon Eki 26,2013 22:09

    tamam söylüyorum.Usage:/Dragon <stage :breed [global]

  60. Yanıtla dragon Eki 26,2013 22:17

    az önce tamamını yazmıştım gitmiş

  61. Yanıtla dragon Eki 26,2013 22:17

    adult juvenile falan yazyıo sonra air ghost fire water yazıyo dragon mature veya baika bişi yaptgmzda

  62. Yanıtla dragon Eki 26,2013 22:41

    an unkown error occurred while attepmting to perform this command hatası

  63. Yanıtla dragon Eki 26,2013 22:42

    pardon sağ tıklamamışım sağ tıkladım yine olmadı commands.generic.sytex hatası

  64. Yanıtla dragon Eki 26,2013 23:14

    tamam ha bu arada verdiğiniz komutla enderdragonu ghost ejdere falan dönüştürebilriyorm ama air ve fire de yine commands generix sytex hatası veriyo ne yapabilrm?

  65. Yanıtla olmadı Ara 24,2013 23:00

    Abi Nie The End Bıtırıyorum TMMI Sonra ejderhaya Tıklıyorum olmuyo eyer taktırmaya caısıyom gene olmuyo nutfen yardım ettt

  66. Yanıtla yaşar Oca 19,2014 12:43

    abi ben kullım tuşlarını istiom

  67. Yanıtla Batuhan Oca 31,2014 14:30

    Beyler /give (oyuncuadı) 122 1 yapın yumurta geliyo mk

  68. Yanıtla anlamadım Şub 3,2014 15:33

    ya ben ender portalını yaptım girdim o ejderhayı öldürdüm zar zor dünyaya getirebildim sonra? eeee o yumurtayı alınca dragon yapamadım o yumurtanın tek yardımı yararı bile yok ölece duruyor arkadaşlar ben anlamadım nasıl o yumurtayla ejderha çarıp da eğiticez allah aşkına biri sölesin bn anlamadım

  69. Yanıtla tayfun Şub 4,2014 17:35

    kaan kardeş ben yaptım oldu ejderha yürüyo ama uçmuyo neyapmalıyım ayarlardamı bi sorun var

  70. Yanıtla umut Şub 5,2014 11:59

    Abi ben boş elle sağ tık yapiom ama This Dragon Doesent follw your co

  71. Yanıtla umut Şub 5,2014 12:00

    Abi ben boş elle sağ tık yapiom ama This Dragon Doesent follw your command Diyo Acilen Cevap Verirmisin

  72. Yanıtla Gizli Madam Şub 9,2014 21:39

    slm admin modu indirdim modu bin klasörüne mi atcaz nereye lütfen yardımcı olurmusun şididen bekliyorum :D

  73. Yanıtla Melih Şub 10,2014 16:34

    yha bir siteylen ilgilenen biri yardım edebilirmi
    bu linkleri mediafireye upload edin çünkü turbobitten 10dkda bir çok yavaş indire bilioruz 30dkda 2 mod yükleyebildim mediafireden yüklerseniz seviniriim

  74. Yanıtla ece Şub 20,2014 18:55

    Animal Bikes ile ejderhalara biniliyor mu ? birde mod yüklemede bi sınır var mı mesele en fazla kaç mod yüklememi tavsiye edersiniz

  75. Yanıtla emre Şub 24,2014 08:13

    ben yumurtayı aldım ejderha çıkmadı

  76. Yanıtla umut Mar 2,2014 10:20

    kardeşlerim nasıl indircem bana yardım edin luftennnnnnnnnn

  77. Yanıtla umut Mar 2,2014 10:21

    ne olur biraz yardımmmm arkadaşilarr uffff of yhaaaaaaaa

  78. Yanıtla ali Mar 25,2014 17:26

    Gardaş 1.7.5′te ejder nası çıkıyoo lan

  79. Yanıtla haso Nis 2,2014 20:33

    ya of sağ tıklyıom parıltılar çıkmıyo olmuyo cımkyıo ejder

  80. Yanıtla haso Nis 2,2014 20:34

    parıltılar çıkyıo hiç bişey olmuyo ışınlanyıo soınra yumurta

  81. Yanıtla haso Nis 3,2014 20:20

    ya bi yardım edin tıklıyom parıltıral cıkıyo kayboluyo

  82. Yanıtla enes Nis 4,2014 10:42

    selam arkadaşlar benim oyunum minecraft launcher ben dediğin her şeyi yaptım olmadı sonra versionun içinede yaptım ama mesala 1.5.2 nin içine yaptım mod değilde direk 1.5.2 orjinel açılıyor yardım edin ne yapmam lazım

  83. Yanıtla MineCraft ' çı Kız Nis 6,2014 19:13

    bu modu yabancı bir sitede görmüştüm ama indirememiştim :) bu siteye koyduğunuz iyi oldu :D ejderhalara bayılırım <3

  84. Yanıtla Kaan Nis 8,2014 18:24

    1.7.2 için ilk yorum

  85. Yanıtla bilinmeyenn Nis 8,2014 21:50

    web siteniz çok güzel şu madı web sitenize atarsanız çok sevinirim you are herobrine mod 1.6.4 veya 1.7.2 için

  86. Yanıtla bilinmeyenn Nis 8,2014 21:50

    web siteniz çok güzel şu madu web sitenize atarsanız çok sevinirim you are herobrine mod 1.6.4 veya 1.7.2 için

  87. Yanıtla Hakan Nis 12,2014 12:02

    KARDEŞ ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM ET DEDİĞİN HERŞEYİ YAPTIM OLMUYOR YİNEDE OYUNDA ENDER YUMURTASI ENVARNTERE GELMİYOR YARDIM ET YA FORGE KURDUM HEPSİNİ YAPTIM KURULUMUN VİDEOSUNU VERSEN BİR DAHA İYİ OLUR ….

  88. Yanıtla Mete Nis 12,2014 18:08

    ya yapıyorum olmuyor yumurtaya sağ tıklıyom ilk çıkmış gibi oluyo çıkmıyo yumurta ama bisiler oluo üstünde mor mor yardım edin..

Leave a Reply