Millénaire 1.7.10

Mayaların köylerini, tapınaklarını gezin, Bizans’ın şehirlerini ziyaret edin, Japonlara pirinç toplamada yardımcı olun! Köylüler ile konuşun istediklerini yapma karşılığında ödüller alın!
Millénaire, Minecraft için oluşturulmuş tek oyunculu bir moddur.

Minecraft’taki köylüleri bilirsiniz. Nerdeyse hiçbir özellikleri yoktur. İşte bu yüzden bu moda ihtiyacınız var. Bu mod ile çok çeşitli kültürlerdeki köylere gidip görevler yapabilirsiniz.

Köylerdeki kültürler: Norman, Kuzey Hindistan, Mayalı, Bizanslı ve daha birçok kültür.

Modda köylüler erkek, kadın ve çocuk olarak üçe ayrılıyor.

Her kültür farklı alanlarla ilgili. Norman köylerinde buğday, Hintlilerde pirinç, crafting araçları, güçlü tılsımlar vb. yapılır. Aileler isteklerine göre farklı sayılarda çocuk yapıp nüfusu çoğaltabilir.

Köylüler ile ticaret yapıp onlara yardım edebilir, karşılığında ödül olarak Norman ve Hint yemekleri, heykeller ve evinizi süsleyebileceğiniz eşsiz halılar alabilirsiniz. Eğer kendinizi yeterince sevdirirseniz sizin için bir ev bile yapabilirler :)

Bizans kültüründen görüntüler(kil kiremit, ipek, şarap üretimi vb.):

Posted Image

Posted Image

 

Norman köylerinden birinden biri:

Posted Image

Pirinç üretimi yapan bir japon:

Posted Image

Ya da jungle içinde gizlenmiş bir maya piramidini keşfedin:

Posted Image

Merkezde köylülerin ne yaptıklarını ve ne istediklerini öğrenebilirsiniz:

Posted Image

Köylüler ile ticaret yapıp eşsiz eşyalar kazanabilirsiniz:

Posted Image

Köylülerin yaptığı eşsiz yapıları inceleyin:

Posted Image

Seyahatlerinizde dikkatli olun. Ormanda bir yerde birkaç haydut ya da firari asker olabilir :)

Posted Image

Kadınlar ve çocuklar arkada korunurken erkeklerin korkusuzca savaşını izleyin:

Posted Image

Belki de eşsiz bir yapı bulursunuz:

Posted Image

 

Oyun içinde “V”ye basarak yakınlarınızda köy olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

Not: Hintlilere pek bulaşmayın köylerine gittiğimde 10 kişi saldırdılar 😀

 

Kurulum:

Forge gerektirir. Yüklediğiniz tüm modları silin. Savelerinizi yedekleyin saves dosyanızı temizleyin. İndirdiğiniz rarı çıkartın. Put in mods folder klasörünün içindeki her şeyi minecraft’ı kurduğunuz klasördeki mods klasörüne atın. Oyunu çalıştırın. Bir köy bulup eğlenin!

1.5 ve 1.5.1 için: İndirdiğiniz rarı çıkartın. Millenaire klasörünün içindeki her şeyi mods klasörüne atın. Forge’unuzun son sürüm olması gerektiğini unutmayın.

1.5.2 için: İndirdiğiniz rarı çıkartın. “Mille¦ünaire 4.9.4″ adlı bir klasör oluşacaktır. İçine girin ve “Put in mods folder” klasörü içindeki her şeyi .minecraft/mods klasörüne atın. Forge gerektirir. İyi eğlenceler!

 

Etiketler:

Millénaire 1.7.10 için yapılan yorumlar : 212 Yorum yapıldı


  1. Dreamss  yorumladı. 21:23 - 15 / 02 / 2013:

    ya bide şunların türkçesi olsa taından yenemz

  2. Furkan  yorumladı. 21:28 - 15 / 02 / 2013:

    Şu anda birçok dile çeviri yapıyorlar eğer yakın zamanda Türkçesi çıkmaz ise bizzat ben çeviri çalışmasına katılacağım.

  3. NickBulamadım  yorumladı. 21:40 - 15 / 02 / 2013:

    Admin MineClony adlı bir mod var nolurrrr onu yükleyin yeri değil biliyorum ama nolur eminim bir çok kişi istiyodur :(

  4. Furkan  yorumladı. 21:44 - 15 / 02 / 2013:

    Maalesef o mod sadece 1.2.5 ile uyumlu.

  5. Burak  yorumladı. 21:45 - 15 / 02 / 2013:

    Süper mod 😀 Saollllll 😀

  6. NickBulamadım  yorumladı. 21:46 - 15 / 02 / 2013:

    Bu üzdü :( ama genede sagolun ona benzer modlar var mı bildiğiniz?

  7. Furkan  yorumladı. 21:50 - 15 / 02 / 2013:

    Bu hafta sonu çok gelişmiş bir mod paylaşacağım. Belki onda aradığınızı bulursunuz.

  8. SERHAT  yorumladı. 22:09 - 15 / 02 / 2013:

    teşekkürler ve birde thx helicopter 1.4.7 modunu koyarmısınız

  9. Furkan  yorumladı. 22:23 - 15 / 02 / 2013:

    Buyrun:

    http://minecraftmodlari.com/thx-helicopter-1-4-7/

  10. Yardım  yorumladı. 22:26 - 15 / 02 / 2013:

    admin ben yapdımdamodu köylüleri nasıl kendimi sevdirip ev yapdırcam yolunu söylermisin ?? sana zahmet

  11. yardım  yorumladı. 22:31 - 15 / 02 / 2013:

    nasıl köylülere kendimi sevdirip ev yapcaz :DD bu arada güzel mod saol

  12. berk  yorumladı. 23:36 - 15 / 02 / 2013:

    gerçekten bunun gibi birşey arıyordum cs deki bot gibi birşey olsa gerek çok teşekkürler :)

  13. Furkan  yorumladı. 23:48 - 15 / 02 / 2013:

    verdikleri görevleri yapın

  14. Furkan  yorumladı. 23:48 - 15 / 02 / 2013:

    Daha da gelişmişi var bu haftasonu ekleyeceğim büyük ihtimalle.

  15. ersin enes  yorumladı. 10:54 - 16 / 02 / 2013:

    Bende çok beğendim ama tüm modları silin diyo 18 mod var 😀

  16. Furkan  yorumladı. 11:02 - 16 / 02 / 2013:

    Silmeniz tavsiye edilir. Bir deneyin silmeden yinede.

  17. IDK  yorumladı. 11:05 - 16 / 02 / 2013:

    indir’e basıyorum yine u sayfa geliyor ?

  18. Furkan  yorumladı. 11:23 - 16 / 02 / 2013:

    Linkte bir sorun yok. Yukarıdaki linke tıkladığınızda sağ üstte dolan 5 saniyeyi bekleyin. Reklamı geç dedikten sonra indirme sitesine yönlendirilirsiniz. Oradan indirebilirsiniz.

  19. Kaan GEZER  yorumladı. 12:26 - 16 / 02 / 2013:

    Yedek alabilirsiniz.

  20. Off  yorumladı. 16:56 - 16 / 02 / 2013:

    Adminbey Yapıyorum Düzgün Köylerine Gidiyorum 1-2-3 Kişi Oluyo :S Neden Az Evler Çok Ama

  21. Furkan  yorumladı. 17:09 - 16 / 02 / 2013:

    Başka köyler bulun. Çok kalabalık köyler de var.

  22. Skin  yorumladı. 18:37 - 16 / 02 / 2013:

    Köylerdeki adamların skini yok. Her tarafı beyaz adamların. Kurarken mi hata yaptım? Ne yapmalıyım???

  23. Kaan GEZER  yorumladı. 18:41 - 16 / 02 / 2013:

    Texture Pack iniz ile alakalı.

  24. Skin  yorumladı. 18:46 - 16 / 02 / 2013:

    Peki bu mod ile uyumlu bir texture Pack önerebilir misiniz?

  25. Kaan GEZER  yorumladı. 18:59 - 16 / 02 / 2013:

    http://millenaire.org/wiki/Texture_Packs

  26. dagdfg  yorumladı. 21:19 - 16 / 02 / 2013:

    köylüler görünmüyor :(

  27. ersin enes  yorumladı. 21:47 - 16 / 02 / 2013:

    silmeden denedim olmadı silek dedik silmedi 😀

  28. Furkan  yorumladı. 23:03 - 16 / 02 / 2013:

    Bazı köyler terkedilmiş olabiliyor. Başka bir köy bulun.

  29. Tolunay Ülgen  yorumladı. 11:29 - 17 / 02 / 2013:

    Ya bende mod çalışmadı ne yapmalıyım ?

  30. Furkan  yorumladı. 11:45 - 17 / 02 / 2013:

    Nasıl bir hata aldınız?

  31. ersin enes  yorumladı. 16:18 - 17 / 02 / 2013:

    Modu kurmayı başardım silmeden yapınca oldu.

  32. MinikCraftingTable  yorumladı. 20:44 - 17 / 02 / 2013:

    yaaa ben yükleyemiyorum modları 2 haftadır uğraşıyorum ama olmuyo bu arada siteniz çok faydalı bi site bence 😀

  33. Deniz ALGIN  yorumladı. 20:54 - 17 / 02 / 2013:

    Çok zor değil. Videolu anlatımı izleyerek Forge kurun. Daha sonra istediğiniz modu indirin. %90 sadece mods klasörüne atmanız yeterlidir.

  34. Cqri  yorumladı. 14:35 - 18 / 02 / 2013:

    Sa arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var ben bu modu indirdim ve minecraft mods dosyasına attım ama benim daha ınceden single olayer commands modunu indirdim ve silemiyorum bu mod açılmıyor ne yapıcam acil!

  35. Furkan  yorumladı. 17:43 - 18 / 02 / 2013:

    Minecraftı silip baştan yükleyin. Temiz bir şekilde forge yükleyin. Daha sonra modu yükleyin

  36. jake55  yorumladı. 14:36 - 20 / 02 / 2013:

    V’ye bastığımda hiçbirşey olmuyor.Ne yapmalıyım.

  37. Ahmet  yorumladı. 18:43 - 20 / 02 / 2013:

    Admın bıde modla gelen craftingleri atarmırmısın sarap yapmak gıbı bıde norman kazma falan istiyolar onları nasıl yapıcaz cevabınızı beklıyorum Saygılarla 😀

  38. Creeper  yorumladı. 17:33 - 22 / 02 / 2013:

    Çocuklar görünmüyor

  39. dagdfg  yorumladı. 19:42 - 22 / 02 / 2013:

    Terkedilmiş değil.Gölgesi gidiyor skini yok.

  40. Öff  yorumladı. 15:30 - 23 / 02 / 2013:

    Ya Modları Nasıl Silicez lütfen cevapppppp

  41. Kaan GEZER  yorumladı. 16:29 - 23 / 02 / 2013:

    Yedek almanız lazım.

  42. Dreamss  yorumladı. 19:49 - 23 / 02 / 2013:

    Keşke Çikartsalar.:(

  43. minecrafter  yorumladı. 21:41 - 23 / 02 / 2013:

    Admin Adamlar beyaz grünüyo vücut yk göz yok bise yok beyaz sace

  44. Kaan GEZER  yorumladı. 21:55 - 23 / 02 / 2013:

    Texture Pack’inden dolayı olabilir.

  45. Furkan  yorumladı. 22:59 - 23 / 02 / 2013:

    Bende de oldu, başka köy bulun.

  46. Görkem  yorumladı. 23:48 - 23 / 02 / 2013:

    o hata bendede oluyor oyundan çık gir düzelir hatta köylüler beyaz görünüyorsa düzeltir

  47. DiabloHellFire  yorumladı. 00:40 - 24 / 02 / 2013:

    Arkadaşlar bende 1.4.7 versiyon yüklü force update ile ama forge yükledim 1.4.7 sonra modlarıda attım forge çalışıyo ama bi tane bile mod çalıştıramadım nasıl olcak bu iş ne yazıyolarsa yapıyorum videolarıda uyguluyorum yok gene olmuyo gene olmuyo çok ilginç bişey yanlış versiyon mu bu ayrıca videolarda 1.4.5 versiyon anlatımı gösteriliyo 1.4.5 işinede girdim gene beceremedim nasıl yapcaz etcez bilmiyorum yardımlarınızı bekliyorum

  48. Kaan GEZER  yorumladı. 00:40 - 24 / 02 / 2013:

    Nasıl bir sorun alıyorsunuz?

  49. KeskinTas  yorumladı. 15:27 - 25 / 02 / 2013:

    yha ben sorun bile almıyorum mods dosyası yok forge direk atın dediniz appdata direk attım forge olmadı mods dosyası yoktu araştırdım yeni klasör olusturun dedi olusturdum bu modu attım hiç bi değişme yok… mods klosörü yok ..

  50. Kaan GEZER  yorumladı. 15:30 - 25 / 02 / 2013:

    Forge yükledikten sonra oyunu 1 kez açıp kapatın. Mods klasörü oluşacaktır.

  51. KeskinTas  yorumladı. 15:49 - 25 / 02 / 2013:

    minecraft(2) diye jar dosyası indirdim 1.4.7nin forge si appdata/bin içine attım hiç bişey olmadı

  52. KeskinTas  yorumladı. 16:02 - 25 / 02 / 2013:

    aha yaptım galiba teşekkürler yardım için admn

  53. KeskinTas  yorumladı. 16:10 - 25 / 02 / 2013:

    bende adamlar bembeyaz bunu nasıl yapıcaz..bu arada site süper 1 kaç mod daha indircem sıkıldıkça indircem..

  54. Kaan GEZER  yorumladı. 16:17 - 25 / 02 / 2013:

    İsimi “minecraft” olarak değiştir. META-INF sil.

  55. KeskinTas  yorumladı. 16:19 - 25 / 02 / 2013:

    texture pack filan inmiyo nasıl indircem adamlar bembeyaz düzeltemedim..

  56. KeskinTas  yorumladı. 16:24 - 25 / 02 / 2013:

    admin saol yaptım ama bembeyaz bu sfer köylüler onu ne yapıcam..şimdiden saol

  57. Kaan GEZER  yorumladı. 16:29 - 25 / 02 / 2013:

    http://millenaire.org/wiki/FAQ_Installation#Known_Bugs

    /Kişisel önerim, “Optifine Normal” indir.

  58. arda  yorumladı. 21:23 - 25 / 02 / 2013:

    süper

  59. ersin enes  yorumladı. 20:22 - 27 / 02 / 2013:

    Mod çok güzel ama adamlar 3 ev yaptı benim verdiklerimle hiçbirini bana vermedi sinir oldum 😀

  60. King  yorumladı. 15:19 - 10 / 03 / 2013:

    Yha bu modun türkçesi yok muuuuuu? :(

  61. Ayhan Işık  yorumladı. 11:55 - 17 / 03 / 2013:

    kurulum videosu çekseniz yapamadım

  62. Furkan  yorumladı. 12:05 - 17 / 03 / 2013:

    Anlatım çok basit. Ayrıca istek sayısına bağlı çekiyoruz videoyu.

  63. nizamettin  yorumladı. 13:02 - 17 / 03 / 2013:

    crash hatası alıyorum ne yapmalıyım ?

  64. Furkan  yorumladı. 13:19 - 17 / 03 / 2013:

    Temiz bir minecraft’ta tekrar deneyin.

  65. manyakpm  yorumladı. 16:12 - 17 / 03 / 2013:

    banada oldu 5 kez denedim sildim yaptım olmadı hala crash hatası veriyo tam istediğim mod baska modlardada veriyo crash hatası

  66. manyakpm  yorumladı. 16:14 - 17 / 03 / 2013:

    vido cekin ve artık forgeyi yükleyincede crash hataı veriyo off be bikerede düzgün bi mod yüklüyip adam gibi oynayamıcakmmıyımm !!!!

  67. Furkan  yorumladı. 17:12 - 17 / 03 / 2013:

    http://www.google.com.tr

    Onu da yapamazsınız diye ben direk videoyu veriyim size:
    http://www.youtube.com/watch?v=cf2EPAM3SCc

    3:30 a kadar izlemeniz yeterli.

  68. tibet yalman  yorumladı. 10:32 - 18 / 03 / 2013:

    hey ho ho ho

  69. mete  yorumladı. 13:15 - 20 / 03 / 2013:

    put in mods klasörü yokkkkkkkkkkk kuramıyorummm yardım edin

  70. Tarık Öner  yorumladı. 21:59 - 21 / 03 / 2013:

    0’Dan Anlatiyim

    İlk Önce Forgemizin Son Sürmünü İndirin

    1- Çalıştır Girin

    2- %appdata% Yazin Oraya

    3- Romanig’deki .minecrafti Secin

    4- Ordan Bin Klosöründeki Minecrafti Ac

    5- Forgemizi Aciyoruz

    6 – Bin’deki Minecrafti WinRAR’acin

    7 – Forgeyi İcine Atin

    Forgemiz Kurludu Sıra Mod Kulurumu

    [ Bu Modu Calistirmak İcin Hic Modunuzun Olmamasi Lazim ]

    1 – Forgeyi Kurduk

    2 – Minecraft Oyunmuza Girelim

    3 – %appdata%’daki Minecraft Kalsin Binden Cikin

    4 – Oyuna Girince Cikin Forge Kurdu

    5 – %appdata%’daki Minecraft Duruyodu

    6 -Acin Sorna Modmuz millenaire Acin

    7 – Orda Mod Dosyasini Yüklcek

    8- WinRAR’da millenaire Dosyasi Olucak Ona Tiklayin

    9 – Onun İcindeki 3 Dosyayi Mods’Klosörüne Atin

    Sorna Girin Ve Oynayin [ Saygilar ]

    Sorunu Olanlar Skypemi Veririm

  71. Atakan  yorumladı. 08:47 - 23 / 03 / 2013:

    Ben indirdim ama çalışmıyor 1.5 olduğu için mi yeni sürüm var ya hani 1.5.1 benim ki 1.5.1?

  72. Furkan  yorumladı. 09:06 - 23 / 03 / 2013:

    Evet.

  73. MaNyAk  yorumladı. 20:32 - 25 / 03 / 2013:

    Neden modları siliyoruzki

  74. Furkan  yorumladı. 20:43 - 25 / 03 / 2013:

    Diğerleri bu mod ile çakışmasın diye.

  75. Hasan  yorumladı. 20:53 - 25 / 03 / 2013:

    Admin ya 1.5.1 i indirmeye çalışıyorum 4.5.0 indirio

  76. hayrettin  yorumladı. 21:14 - 25 / 03 / 2013:

    endüstiriyel craft ne zaman çıkacak

  77. Berkay  yorumladı. 11:47 - 26 / 03 / 2013:

    1.4.6 da olurmu

  78. Kaan GEZER  yorumladı. 13:01 - 26 / 03 / 2013:

    1.4.7 linki olabilir.

  79. Berkay  yorumladı. 13:07 - 26 / 03 / 2013:

    admin bunun türkçesi ne zaman çıkacak ??

  80. ahmet  yorumladı. 15:54 - 26 / 03 / 2013:

    bende ekran kararıyo forgeyi atınca oyuna girmiyor

  81. ahmet  yorumladı. 15:56 - 26 / 03 / 2013:

    skypeni verirmisin ??

  82. CRC HATASI  yorumladı. 16:46 - 26 / 03 / 2013:

    Abi Rarı çıkarıyorum CRC Hatası ve Dosya Bozuk diye hata geliyor…

    Yardım Et… :-(

  83. Furkan  yorumladı. 17:36 - 26 / 03 / 2013:

    Tekrar indirip deneyin.

  84. Furkan  yorumladı. 17:37 - 26 / 03 / 2013:

    Meta-INF silin.

  85. Bertan  yorumladı. 15:12 - 27 / 03 / 2013:

    Türkçe çevirisi veya yardımcı bir packi varmı dil çevirisi için şimdiden teşekkürler

  86. TURKCEOYUN  yorumladı. 17:40 - 27 / 03 / 2013:

    Modun türkçeleştirme işlemleri başlamıştır.
    Türkçe dil desteği en kısa zamanda aktif olacaktir.
    Paylaşımı Buradan yapılacaktır.

  87. Bertan  yorumladı. 17:57 - 27 / 03 / 2013:

    çok teşşekür ederim allah razı olsun inş biran önce çıkar ilk ben istiyorum linkini :)

  88. Bertan  yorumladı. 17:47 - 28 / 03 / 2013:

    ne zaman çıkar bu türkçe k.b çok lazım bana türkçe pack

  89. Muzaffer Elbeyli  yorumladı. 21:26 - 29 / 03 / 2013:

    ya diğer dünyaları silmek zorunda mıyız

  90. Kaan GEZER  yorumladı. 21:26 - 29 / 03 / 2013:

    Evet.

  91. önemli  yorumladı. 18:13 - 02 / 04 / 2013:

    Beyler güzel köy bulamadım bir seed atacak var mı içinde güzel bir köy olan bizans kültürü süper olur beyler bi yardım lütfen

  92. Berkay  yorumladı. 12:53 - 05 / 04 / 2013:

    Admin türkçe ne zaman çıkar gün belli mi?
    Bende ingilizce 0 tek kelime anlamıyorum 😀

  93. Furkan  yorumladı. 13:05 - 05 / 04 / 2013:

    Su anda site olarak bizim, mod ile ilgili bir ceviri calismamiz yok.

  94. Berkay  yorumladı. 13:53 - 05 / 04 / 2013:

    tamam yinede saol admin

  95. Berkay  yorumladı. 14:26 - 08 / 04 / 2013:

    Ne zaman çıkacak türkçesi yaklaşık 2 haftadır bekliyorum hala bi payaşlım olmadı hiç değilse demosunu verin yada yarım olabilir

  96. minipiç  yorumladı. 15:34 - 08 / 04 / 2013:

    aynen bende kaç gündür bekliyorum

  97. Furkan  yorumladı. 16:53 - 08 / 04 / 2013:

    Nedense ip leriniz de ayni. Bu kadar tesaduf 😀

  98. Kaan GEZER  yorumladı. 16:57 - 08 / 04 / 2013:

    En azından mail adresini değiştirmiş. Bazıları onu bile yapmıyor, hatta isim bile değiştirmeden yazıyor… 😀 “Aaaa adaşıma bak be” diyor birde. 😀

  99. Furkan  yorumladı. 17:10 - 08 / 04 / 2013:

    Rastgele atmış maili de 😀

  100. fafa  yorumladı. 19:14 - 13 / 04 / 2013:

    ya bende mpd yüklü ama her jey sadece . diye itmler var

  101. jaja  yorumladı. 14:19 - 14 / 04 / 2013:

    aynen 😀

  102. İsmail  yorumladı. 22:26 - 15 / 04 / 2013:

    modun boyutu ne kdr internetim kotalıda

  103. cesurkurt  yorumladı. 19:23 - 25 / 04 / 2013:

    helal 😀

  104. barışcan  yorumladı. 17:06 - 01 / 05 / 2013:

    dediğiniz herşeyi eksiksiz yaptım ama bir türlü başaramadım her oyunu açtığımda hala 3 mods olduğunu gösteriyor ve içlerinde millenaire diye bir şey yok yardım ederseniz sevinirim .

  105. Furkan  yorumladı. 17:40 - 01 / 05 / 2013:

    Muhtemelen direk rar dosyasını atıyorsunuz. Kurulumu okuyun.

  106. Enesbi  yorumladı. 11:21 - 11 / 05 / 2013:

    çOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKçOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SAOL

  107. Hüseyin  yorumladı. 11:59 - 11 / 05 / 2013:

    Forge da FML yüklenirken scala da hata veriyor naptıysam olmadı
    Yardın edinn :( :(

  108. asdsf  yorumladı. 12:40 - 11 / 05 / 2013:

    çok tesekkurlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  109. berat  yorumladı. 14:09 - 11 / 05 / 2013:

    http://millenaire.org/library/view.php?cid=135 selçuk türkleri de var

  110. Kaan GEZER  yorumladı. 14:14 - 11 / 05 / 2013:

    Resmi kültür toplulukları değil.

  111. Kaan  yorumladı. 15:55 - 11 / 05 / 2013:

    hintliler muhtemelen inek kestin diye saldırmışlardır -,-

  112. Mert  yorumladı. 16:59 - 11 / 05 / 2013:

    ya bi seed atın nolur ben hep küçük köyleri buluyorum

  113. Furkan  yorumladı. 17:15 - 11 / 05 / 2013:

    Bunu deneyin:
    1074621150127186249

  114. Mert  yorumladı. 17:16 - 11 / 05 / 2013:

    hintlilere nasıl yardım etmeliyim

  115. Mert  yorumladı. 17:34 - 11 / 05 / 2013:

    saol :)

  116. Mert  yorumladı. 18:05 - 11 / 05 / 2013:

    köyde lider olmak için napmalıyız onun için bir hile kodu falan varmı :)

  117. Furkan  yorumladı. 18:59 - 11 / 05 / 2013:

    Yok.

  118. sinan  yorumladı. 09:09 - 12 / 05 / 2013:

    ben köy bulamıyorum ve v ye basınca hiçbişey olmuyo

  119. Furkan  yorumladı. 11:37 - 12 / 05 / 2013:

    Mod yüklenmemiş olabilir. Tekrar deneyin.

  120. sinan  yorumladı. 18:23 - 12 / 05 / 2013:

    ama creative ye geçtiğimde itemler gözüküyor

  121. toprak  yorumladı. 15:25 - 13 / 05 / 2013:

    sinan senin biligsayar 8windownsdmi ben toprak

  122. sinan  yorumladı. 20:01 - 13 / 05 / 2013:

    evet

  123. drr  yorumladı. 02:24 - 15 / 05 / 2013:

    abi bu tam aradaığım mod

  124. drr  yorumladı. 02:26 - 15 / 05 / 2013:

    bu 1.5.2 için olan seedmi

  125. drr  yorumladı. 20:23 - 16 / 05 / 2013:

    hic texturepack yüklemeden bu modu düzgün çalıştırabilirmiyiz

  126. Furkan  yorumladı. 20:41 - 16 / 05 / 2013:

    Evet.

  127. drr  yorumladı. 22:19 - 16 / 05 / 2013:

    hay anasını olmuo mods klasörüne attım olmadı

  128. drr  yorumladı. 22:22 - 16 / 05 / 2013:

    aha oldi oldi tek tek atmak gerekiyor bu önemli birşey bunu açıklamaya yazın

  129. Hazar  yorumladı. 21:26 - 18 / 05 / 2013:

    admin abi bi video çekin forgeyi fln ya ben yapamıom nolur

  130. Burhan  yorumladı. 19:57 - 25 / 05 / 2013:

    modları silmesek veya millenaire yi yaptıktan sonra eski modları tekrar atsak olmaz mı?

  131. Kaan GEZER  yorumladı. 20:13 - 25 / 05 / 2013:

    Olur.

  132. help  yorumladı. 18:06 - 28 / 05 / 2013:

    admin abi bildiiniz bi seed var mı nolur söyleyin ya ben bi türlü bulamadım :/ hepsi ya boş yada 2-3 en fazla 5 kişi
    var :/

  133. FARUK  yorumladı. 20:25 - 04 / 06 / 2013:

    video ya koyun anlamadık kardeş ya biz

  134. Kaan  yorumladı. 20:47 - 06 / 06 / 2013:

    minecraft bu modla bozulacak güzel mod fakat 30.modum oyun açılıyo ama kasıo süper mod

  135. drr  yorumladı. 11:55 - 07 / 06 / 2013:

    trade nasi yapacaz

  136. drr  yorumladı. 15:58 - 07 / 06 / 2013:

    ya bana cok büyük bizans köylerinin oldugu bi seed soleyin 1.5.2

  137. RetroGeir  yorumladı. 14:38 - 10 / 06 / 2013:

    klavye erkegi yap o zaman 😛

  138. murat  yorumladı. 09:02 - 12 / 06 / 2013:

    modları silmeden yüklesem çalışırmı 😕

  139. Furkan  yorumladı. 10:36 - 12 / 06 / 2013:

    Büyük ihtimal çalışır ama modları silmenizi öneriyoruz.

  140. Kıvanç Kınalı  yorumladı. 18:22 - 13 / 06 / 2013:

    Admin Ant Farm Adlı bi mod var çok tutuluyo onu paylaşırsanız çok sevinirim bulamıyorum hiçbir yerde.

  141. Kaan GEZER  yorumladı. 18:57 - 13 / 06 / 2013:

    O bir mod değil, survival map.

  142. Kerem  yorumladı. 16:23 - 14 / 06 / 2013:

    1.5.2 ‘de tüm modları silmemize gerek varmı?

  143. Furkan  yorumladı. 16:31 - 14 / 06 / 2013:

    Önerilen bu.

  144. Uğur  yorumladı. 01:38 - 15 / 06 / 2013:

    Kadeş ben direk tekkiit lite atmak istiyorum ama crashed hatası veriyo

  145. drr  yorumladı. 02:09 - 15 / 06 / 2013:

    bana lütfen bi seed soleyin cok büyük olmasada büyük bizans köylerinin oldugu

  146. drr  yorumladı. 02:33 - 15 / 06 / 2013:

    bu arada ben üc tane dipdibe köyler buldum bi tanesinde kale benzeri bisi var dier 2 tanesi köy o büyük köy ün uzantilari olma ihtimali varmi o 2 kücük köy ün

  147. Kaan GEZER  yorumladı. 10:22 - 15 / 06 / 2013:

    http://www.technicpack.net/download

  148. drr  yorumladı. 18:00 - 15 / 06 / 2013:

    bana nasıl köyün lideri olacagimi solermisiniz

  149. Emre  yorumladı. 17:43 - 05 / 07 / 2013:

    Ben Crashed Aldım

  150. hakan  yorumladı. 13:10 - 11 / 07 / 2013:

    Kardeş ben oyunu kurdum oyun açılıyo crash flnda vermiyo ama mapı açınca shuting down server dio oyun kapanıyo cümlenin anlamını değilde neden olduğunu söylerseniz sevinirim

  151. Kaan GEZER  yorumladı. 15:17 - 11 / 07 / 2013:

    Çakışan mod olabilir.

  152. Mehmet Fikri  yorumladı. 08:54 - 13 / 07 / 2013:

    Admin CameraCraft modunu yükliye bilir misin ? Eminim bir çok kişi istiyordur

  153. Webmaster  yorumladı. 18:33 - 15 / 07 / 2013:

    Yöneticiler bende bir webmaster olarak halinizi anlıyorum.Bu çocuklarla ben uğraşacağıma siteyi silerdim o derece yani allah sabır versin.
    Ne kadar İngilizce bilmeyen kalas insan var ise Türkiye’de vallahi.

  154. mc  yorumladı. 00:50 - 20 / 07 / 2013:

    baska nerede olacaktı adamlar süper bir site kurmus ellerine sağlık ben böyle siteyi bska nerde bulurum bilemiyorum doğrusu adamların hevesini nie kaçırıon simdi yaaaaaaaaaaa 😀

  155. alperen  yorumladı. 15:50 - 21 / 07 / 2013:

    admin ben farklı modlarla beraber yükledim modu fakat ticareti kabul etmiyorlar aram iyi her şeyi yaptım sorun ne söyleyebilir misin lütfen

  156. alperen  yorumladı. 15:50 - 21 / 07 / 2013:

    admin ben farklı modlarla beraber yükledim modu fakat ticareti kabul etmiyorlar aram iyi her şeyi yaptım sorun ne söyleyebilir misin lütfen!!

  157. hakan  yorumladı. 00:58 - 25 / 07 / 2013:

    kaan kardeş ben oyunu güzelce kurdum sende yardım ettin allah razı olsun eline sağlık çok güzel anlattında yine başını ağrıtacağım biraz ama benim köylüler mor-siyah karışımı bi renkte çıkıyo itemler fln öyle sağ tıklayınca köylülere kağıt gibi görev yeri olacağına yine mor-siyah karışımı bir şey çıkıyor. yani köylülerin skinleri yok chestlerin görünüşü yok köylü liderine sağ tıkladığımda yazıların yarısı (siyahlıktan) gözükmüyor. kısacası bana bi yardım edip texturepack linki verirmisin ?

  158. God Of War  yorumladı. 12:36 - 30 / 07 / 2013:

    En Iyi Modlardan Biri Oynamanizi Tavsiye Eder , Siteyi Tebrik Ederim , Başarilariniz Devamini Beklerim.

  159. Eren  yorumladı. 18:37 - 30 / 07 / 2013:

    ADMİN sen hani gelişmiş mod paylaşcaktın noldu

  160. Kaan GEZER  yorumladı. 20:44 - 30 / 07 / 2013:

    Biz öyle birşey demedik.

  161. murat  yorumladı. 11:02 - 05 / 08 / 2013:

    normal köy gibi lan hiç bir yapı bulmadım hep normal kötü yapılar ne piramit vb şey bulamadım sur yok nasıl lan bu mod

  162. yusuf  yorumladı. 15:39 - 08 / 08 / 2013:

    abi bunların save ini yada seedini versene

  163. Murat  yorumladı. 00:02 - 06 / 09 / 2013:

    Beyler bunu nasıl indircez bu indirme sitesini anlamadım benyardım edermisin bu arada ellerinze saglık bayagı güzel bi site yeni başladım inşallah hayırlı olur bu site

  164. Murat  yorumladı. 00:30 - 06 / 09 / 2013:

    Adminim ben bu siteyi anlamadım yardımcı olurmusnuz reklamı geç diyorum iLivid diye bişey çıkıyor iLividi indirdim gene olmuyor anlamadım yardımcı olurmusunuz ?

  165. Murat  yorumladı. 00:37 - 06 / 09 / 2013:

    Adminim ne olur ya yeniyim bu oyunda hemen indirip oynamak istiyorum bi el at indiremedim :S

  166. Kaan GEZER  yorumladı. 00:49 - 06 / 09 / 2013:

    Birkaç kez daha deneyin. iLivid çıkmayacaktır.

  167. Murat  yorumladı. 11:20 - 06 / 09 / 2013:

    Rica etsem başka bir indirme sitesine link koyabilirmisiniz ?

  168. oyuncu  yorumladı. 10:34 - 09 / 09 / 2013:

    1.6.2 nasıl yüklücez

  169. Kutluay  yorumladı. 19:09 - 10 / 09 / 2013:

    ya kardeşim ben köy bulamıom

  170. ozan  yorumladı. 11:31 - 13 / 09 / 2013:

    mod klasörü yokkkkkk lütfen yardım edin

  171. hakan  yorumladı. 11:33 - 13 / 09 / 2013:

    aynen mod klasörü yok bende bulamadım yardım edin

  172. Kaan GEZER  yorumladı. 12:34 - 13 / 09 / 2013:

    Forge kurun.

  173. ozan  yorumladı. 10:47 - 14 / 09 / 2013:

    TEŞEKKÜRLER KAAN

  174. ozan  yorumladı. 11:10 - 14 / 09 / 2013:

    forgenin içindekileri minecraft jara atınca hata veriyo ne yapmalıyım :(

  175. Bugra  yorumladı. 17:34 - 02 / 10 / 2013:

    Türkçesi çıkmış durumda mı şu an da?

  176. Kaan GEZER  yorumladı. 18:44 - 02 / 10 / 2013:

    Hayır.

  177. Bugra  yorumladı. 20:02 - 02 / 10 / 2013:

    Öff hiç bir şey anlamıyorum ben bu moddan ama köylere gelinceye kadar tamam görev alınca bozuluyor iş servet carey çektiğinden beri oynamak istiyorum bu modu ama :'(

  178. PestilenceX 123  yorumladı. 20:37 - 02 / 10 / 2013:

    off acılmıyor acıyorum e mail girdim şifre girdim register dedim hata verdi yardım editör

  179. murat  yorumladı. 18:49 - 05 / 10 / 2013:

    bunu MCA moduyla kullansak nolur

  180. EmeraldGuy  yorumladı. 07:51 - 17 / 10 / 2013:

    Saldırırken dikkat edin yanlışlıkla uyurken çocuğa demir kılıçla vurdum babasuı bana daldı 😀

  181. faruk  yorumladı. 21:41 - 19 / 10 / 2013:

    abi biz bunu 1.6.2 nasıl yapcaz

  182. salih  yorumladı. 00:44 - 03 / 11 / 2013:

    Türkçe Yamasini Bulma ihtimalim varmi !!!

  183. Kaan GEZER  yorumladı. 09:32 - 03 / 11 / 2013:

    Şuan Türkçe versiyonu yok.

  184. oyun profesörü  yorumladı. 08:58 - 09 / 11 / 2013:

    olmuto admin ben başka bi mod indirdim sadece o çalışıyo (galacticraft)

  185. Kaan GEZER  yorumladı. 09:22 - 09 / 11 / 2013:

    Nasıl bir hata aldınız?

  186. Ek  yorumladı. 16:39 - 09 / 12 / 2013:

    İlk resimdeki texture nedir acaba biliyormusunuz?

  187. Berkay  yorumladı. 17:35 - 09 / 12 / 2013:

    Türkçesi ne zaman çıkacak daha doğrusu çıkacak mı?

  188. Kısaca Minecraft ölüsü  yorumladı. 08:40 - 16 / 02 / 2014:

    1.7.x de çıksın ne olur :(

  189. ahmet  yorumladı. 15:05 - 29 / 03 / 2014:

    ya bende sadece 3 tür köy var norman bizans bide adını bilmediğim bi köy başka köy yok bulamıyorum 1 hafta önce yükledim 1 haftadır arıyorum başka bi köy yok bi yardım etseniz

  190. faruk  yorumladı. 13:36 - 20 / 04 / 2014:

    oyun açılmıyor

  191. ahmet  yorumladı. 22:10 - 02 / 05 / 2014:

    ya yok yok yok yok yok olmuyo herşeyi yaptım olmuyo mods var yükledimde V ye basıyom bi bok olmuyo

  192. broasd  yorumladı. 16:59 - 25 / 05 / 2014:

    köylülerle aram kötü oldu nası düzelticem cık git köyden diyolar ?
    nası bişeyler veriyoruz kendimi nası sevdiricem bunlara 😀

  193. bluestorm02  yorumladı. 21:04 - 25 / 05 / 2014:

    Göreverini yap ve ticaret yap

  194. kaan  yorumladı. 11:02 - 08 / 06 / 2014:

    mca ile çakışırmı

  195. Umut Arslan  yorumladı. 22:54 - 14 / 06 / 2014:

    Abi Bildiğin Belgesel Kanalındakilri Resimleyip MC Ye Uyarşamışsın 😀

  196. serkan  yorumladı. 23:52 - 16 / 06 / 2014:

    1.6.4 e nasıl yüklüyoz

  197. Furkan  yorumladı. 13:05 - 30 / 06 / 2014:

    ben railgun ile firari askerleri avlıyom

  198. BroGolem35  yorumladı. 16:33 - 28 / 07 / 2014:

    Tutan mı var? 😀

  199. Bilgi Küresi  yorumladı. 15:34 - 29 / 07 / 2014:

    Beyler mods klasörü için forgeyi kurun oyunu açın kapayın 1 kere o dosya oluşacaktır otomatik umarım yararlanmışsınızdır

  200. Turk_Herobrine  yorumladı. 19:08 - 12 / 08 / 2014:

    bu modun aynısı Yogbox’ta da var

  201. nikeboy  yorumladı. 20:31 - 13 / 08 / 2014:

    bu yogbox daki temel mod değil mi

  202. sorun  yorumladı. 17:37 - 03 / 09 / 2014:

    Ya ne zaman bir köy bulsam chat’te köy isminin altında “All the chests are now unlocked” diyor. Normalde bunu demesi için köydeki bütün erkekleri öldürmüş olmak gerekiyor yanılmıyorsam ve bu sebepten trade yapamıyorum. Ne zaman sağ tıklasam “How can you think of trade when our village devastated” diyorlar. Köydeki bütün erkekler hayatta ona rağmen ölen varsa spawnlanır diye birkaç gün bekliyorum ama değişen birşey yok. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  203. Muhammet  yorumladı. 13:34 - 10 / 09 / 2014:

    Kaan Abi toomany itemle bunu birleştirsek bişey olurmu tüm modları silin yazmışsınız ya ??

  204. Baha Yalnız  yorumladı. 15:04 - 10 / 09 / 2014:

    Millénaire büyük bir mod olduğu için herhangi bir crash yaşanmaması için tüm modları silmeniz bir öneridir. Silmek yerine modlarınızın yedeğini alıp Millénaire modunu yükledikten sonra hepsini tek tek geri mods klasörüne atın. Bir modu attıktan sonra crash verirse o modu kullanmayın. Ayrıca bu mod Too Many Items modu ile çakışmıyor.

  205. Muhammet  yorumladı. 17:12 - 10 / 09 / 2014:

    tmm abi sağol

  206. Metin  yorumladı. 17:55 - 10 / 09 / 2014:

    Abi 1.7.10 indirdim forge kurulu oyunda ama installere giriyom onda çarpı var modu downloand diyorum inmiyo bi yardım et abi netim zaten çok yavaş cepnet diğer sitelerde daha düşüktü boyutu burdan indirdim kurulu pakettir diye içine resim atmışınız sağolunda inmesi 25dk sürdü bi yardım edin kuramadım

  207. talha  yorumladı. 21:45 - 26 / 10 / 2014:

    türkçe mi mod ve görevler ?

  208. ali  yorumladı. 19:00 - 16 / 11 / 2014:

    abi benimki 1.7.10 ama Put in mods folder klasörünü bulamadım bana soylermisin

    ,

  209. ege  yorumladı. 16:45 - 17 / 01 / 2015:

    abi türkçe yapın lütfen

  210. Yardım  yorumladı. 20:11 - 24 / 03 / 2015:

    Ben 1.7.10 indirdim Millenaire yerine MoVillages indirdi.Yardım edin

  211. hata  yorumladı. 11:30 - 05 / 06 / 2015:

    Ben ticaret yapamıyorum sağ tıkladığımdaHow can you think of trade when our village devastated diyolar

  212. Kaan GEZER  yorumladı. 12:04 - 05 / 06 / 2015:

    Köylülere biraz iyi davranmayı deneyin. :)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


Kac Kisiyiz?

users online