Technic Launcher – Güncellendi!


Technic Platform’un en ünlü mod paketlerini artık premium olmadan da oynayabileceksiniz!

İcindeki Mod Paketleri

  1. Tekkit
  2. Hexxit
  3. Tekkit Lite
  4. Tekkit Classic
  5. Big Dig
  6. VoltZ
  7. Hack/Mine
  8. Vanilla Minecraft

Tekkit Mod Listesi

  1. GalactiCraft
  2. BuildCraft
  3. MineFactory Reloaded
  4. Modular Powersuits
  5. Thermal Expansion
  6. Mystcraft
  7. Applied Energistics
  8. Dimensional Doors
  9. Ve çok daha fazlası!

Hexxit Mod Listesi

  1. Inventory Tweaks
  2. Asgard Shields
  3. Battle Towers
  4. Dimensional Doors
  5. Enchanting Plus
  6. Legend Gears
  7. Natura
  8. Project Sulu
  9. Ve çok daha fazlası!

Tekkit Lite Mod Listesi

  1. Balkons Weapon Mod
  2. Buildcraft
  3. Computercraft
  4. Dimensional Doors
  5. Industrial Craft 2
  6. Red Power
  7. Steve’s Cart
  8. Applied Energistics
  9. Ve çok daha fazlası!

Tekkit Classic Mod Listesi

  1. Buildcraft
  2. Computercraft
  3. Industrial Craft 2
  4. Ender Storage
  5. MAtmos
  6. Red Power
  7. Rail Craft
  8. Tube Stuff
  9. Ve çok daha fazlası!

Big Dig Mod Listesi

  1. Artifice
  2. Ender Ore
  3. Mekanism
  4. Atomic Science
  5. ICBM
  6. Nether Ores
  7. Forestry
  8. Secret Rooms
  9. Ve çok daha fazlası!

VoltZ Mod Listesi

  1. Mekanism
  2. ICBM
  3. ExtrabiomesXL
  4. MFFS
  5. MPS
  6. GalactiCraft
  7. Immis Microblocks
  8. Inventory Tweaks
  9. Ve çok daha fazlası!

Ayrıca bu launcher’da VoltZ, BigDig dışında bir çok başka mod paketi de mevcuttur! Hepsini buraya yazamadık ne yazıkki.

Şifre bölümünü boş bırakıp oyuna girebilirsiniz.

Dosyayı indiremediyseniz buraya tıklayarak indirme klavuzuna göz atabilirsiniz.

Bu Minecraft’ın sürümü kaç? 1.6.2 olurmu? 1.5.2 ye güncelleyin. 1.6.2 yede çıkarsanız olmazmı, tarzı yorumları atanların yorumu engellenecektir. Mod paketlerinde Minecraft sürümünün bir önemi yoktur.

Kaan GEZER

838 Comments

  1. Önce açıyorum programı launcheri sonra setupa tıklıyorum açılıyor boş bırakıp launch diyorum olmuyor

    • İlk olarak indirmiş olduğun launcher’i masaüstüne veya açacağın bir yere koyuyorsun. Ardından ona çift tıklayarak açıyorsun ve karşına çıkan şeye yes (ok da olabilir) diyorsun. Sonra ordan oynamak istediğin mod packi seçiyorsun.(düzgün çalışması için ilk başta tekkit classic kurmanız önerilir) Sonra yüklenmesini bekliyorsun.Bazı bilgisayarlarda 30 dk ya kadar sürebilmektedir sabırlı olunuz.(bende 2 dk bile sürmedi yani endişe duyma çok bilgisayar ve internet hızına bağlı)

  2. admin saol internette aradım düzgün bir kaynak bulamadım. paylaşım için saol.

  3. Kurulumu yapamayanlar için anlatayım.
    1. İndirdiğiniz .rar dosyasını açın.
    2.en alttaki .exe dosyasını masaüstüne atın.
    3. programı açın.
    4. Yandaki seçeneklerden oynamak istediğiniz mod paketini seçin.
    5. yandaki bölüme kullanıcı adınızı yazın ve şifre bölümünü boş bırakın.
    5. ”Launch” a tıklayın.
    6. birkaç şey yüklenecek bekleyin.
    7. daha sonra minecraft açılacak ve modlar yüklü olarak oynayabileceksiniz.
    (Fark ettiğim birşey : Hexxit de bir çiçeğin texture i eksik.)
    Adminlik yapmış gibi olmayayım 😀

      • İndirmek için: linke tıklayın.(link tl yi geçtikten sonra.)Turbobit gelicek.Aşşağı tarafta normal speed e basın.Ondan sonra başka bir sayfa açılacak,satın alma hakkında bir şeyler yazıcak.Sağda ortalarda küçük beyaz bir çarpı olacak ona basın.
        Altta 4 tane harf girmenizi isteyecek.Onları girin 1 dakika bekleticek.Sonra dosyayı indir yazısı çıkacak.Burdan okuyarak anlamadıysan yukarıda konuda anlatım linki var 😀

  4. olmuyo ya indirilmiyo admin turbobit siye birşey çıkıyo linki düzeltebilirmisiniz mediafire yaparmısınız lüften

  5. Ohh bee crackli olmak ne zor beee 😀 yaşadıık . Sağolun be
    KURULUM KISACA SÖYLE ARKADAŞLAR
    1) Linke tıklayarak dosyayı indirin.
    2) İndirdiğiniz dosyayı bilgisayarınızda dilediğiniz bir yere taşıyın.
    3) Tıklayıp çalıştırın. Klasörlerini kendine oluşturacak.İlk açılışta biraz zaman alabilir.
    4) Arayüz açıldığında hemen Launch butonunun yanında kullanıcı adı giriş kutusu var.
    5) Username kısmına dilediğiniz kullanıcı adını yazın.Password kutusunu boş bırakabilirsiniz veya premium kullanıcılar şifrelerini yazarak da giriş yapabilirler. Boş bıraktığınızda yine de girş yapabileceksiniz. Crackin olayı bu.
    6) Solda mod menüsünden oynayacağınız modu seçin ve Launch butonuna tıklayarak oyunu başlatın.
    İyi oyunlar :) (Bİ FORUMDAN ALINTI)

      • K.b görmedim ama yazıyım demiştim bende 😀
        şu menüden sonra launcher yüklenirken hello fml setting filan diyor ya orada sizi bekletiyorsa yüklenmiyorsa 5-10 dk filan bekleyin açılıyor sonra açılır zaten bunu yaşayanlar kapatmayın ilk açışta oluyor bu sadece
        Birde sen admin filan mısın neden resmin var 😀

  6. Başka bir konu: Başka mod paketleri indirmek istiyorsanız; sağdaki menüden get more mod packs i seçin. Sizi bir internet sitesine yönlendirecek.O internet sitesinde modlardan birini seçin. Modun sayfasında bir url göreceksiniz. o url yi kopyalayın.Programdaki sol menüden add new pack i seçin,Url girmenizi isteyecek.Oraya kopyaladığınız url yi yapıştırın.İyi eğlenceler.

  7. kardeş dediklerinizi yapıyorum bekliyorum olmuyor yarım saat oldu açılmadı help please :(

    • İnternet hızından kaynaklanıyordur belki. Ve bayaa bir uzun sürebiliyor bazen. Çünkü herbiri 100 e yakın moda sahip ve bunların hepsini yüklüyor önce.Yapabileceğin tekşey beklemek. Bu arada minecraft.net te üyelğin varmı diye bakmıyor.

        • Bekleyeceksin Launching dedikten sonra. Kalk bilgisayarın başından Tv falan izle,Yemek ye,ne bileyim bişeyler yap. 30dk-1 saat içinde olmazsa bir problem var demek ki.

          • Yorumların Saatlerine bak 3 De Açtım Saat Oldu 5 Hala Olmadı Bide Ben Tekkit Classic Açtım Acaba Problem Onda Mı ?

          • Kurulumları doğru yapmadığınız taktirde çalışmaz… Daha önce Technic Launcher kullandıysanız silmeyi deneyin. Ayrıca Java sürümlerinizi güncelleyin.

          • Ya Kardeşim Bütün Dediklerinizi Yaptım Kurulum Aşamalarını Tek Tek Dikkatli Bi Şekilde Yaptım Ama Launching Deyip Kalıyor Bide “Unable Authenticate Account With Minecraft.net” Başlarken Böyle Yazıyor Size Üyelik İstiyor Dediğimde Bu

          • Mail Bölümü Demişsiniz Bende Öyle Bir Bölüm Çıkmıyor Girerken Mi Çıkıyor Yoksa Girmeden Önce Ayarlardan Falan Mı Yapıcaz ?

          • Hee Tamam Benim Nickim Üye Birisininmiş O Yüzden Parola İstiyodu Çözümü Buldum Yardımlarınız İçin Teşekkürler …

          • Technic Luncher ı sil birdaha yükle,Java yı güncelle. Kaan abi de demiş zaten. Yapabileceğin başka bir şey yok.

  8. Dediklerinizi Yapıyorum Launch Diyip Bekliyorum Ama Açılmıyor Bide minecraft.n e t e Üyeliğim Varmı Diye Bakıyor Ondan Olabilirmi ?

  9. Lütfen paylaşımlarınızı turbobit’ten yapmayın daha güzel siteler var upload için mediafire vs. turbobit çok sıkıntı çıkartıyor her seferinde

  10. Ya öle deil arkadaşlarla oynayabilirmiyiz premium olmadan onu soruom hamachili 😀

  11. teşekkürler Kaan GEZER teşkekür ederi saollun en iyi site siz sizsiniz minecraft için idirdim 😀

  12. BİLGİSAYARINIZA VÜRÜS GİRMESİNİ İSTEMİYORSANIZ PANDA CLOUD ATİVİRÜSÜ İNDİRİN ÇÜNKÜ VİRÜS VAR İÇİNDE DİYOR

    • Yok öyle birşey bende İObit malware fighter PRO var. Tarattım ve dosya temiz diyor. Hem bilgisayarıda taratıyorum hergün,bulsa şimdiye bulurdu.

      • benimkinde görünmeyen kurabiye ve çerezleri taratıyom hemde öbür kullandıklarım vardı ençok kullanılanlardandı ama o çözemedi

  13. Ya çok saol kardeş adamsın ya param yok minecraft alamıyorum hep bu technich cracki arıyordum

  14. nolur yardım edin admin ben linke tıklıom eset virüs verio ilgilenirseniz sevinirim…

    • admin düzeltiyorum hangi modu yüklemeye çalışırsam çalışayım fml yüklenirken %99’da fatal error veriyor :(

        • hexxiti tekrar yükle diyorsan onu denemiştim olmuyor, minecraft ve minecraft forgeyi en başındanmı kurmam gerekiyor ?

          • verdiği hata şu

            THERE WAS FATAL ERROR STARTING UP MINECRAFT AND FML

            minecraft cannot launch in its configuration

            Please consult the file D:7documents and settings/adminastrator|application data|.minecraft|hexxit|forgemodloader-client-0.log for further information

          • Bilgisayarından @appdata dizinindeki minecraft ı ve technic launcher’ı sil. Daha sonra technic launcher’ı tekrar indir. Kurulum yerini değiştirmeden tekrar kur.

  15. admin herhangi bi modu yükledikten sonra appdata’da .technicin içinde dosyası oluşuyor orda mods klasörü var ordan istediğimiz bi modu çıkartabilir veya ekleyebilirmiyiz ?

  16. Soyle Hata Veıyor :
    There was a fatal error starting up Minecraft and FML
    Minecraft cannot launch in it’s current configuratıon
    Please consult the file D:/mmmmmetinn/tekkitmainForgeModLoader-client-0.log for further information
    Yardım Edin Nolurrrrrrr Bu modu cok ıstıodummmmmm

  17. Tekkit de gereksiz modları silip oynamak istiyorum lag olmasın diye ama modları silince oyuna girmiyor hata veriyor bunu nasıl yapacam

  18. Lütfen yardım edin her şey yüklendi 10 dk da tamam süper ama yeni dünya yarat diyorum tıklıyorum ekran boş gözüküyor hiç dünya yaratılıyor falan yazmıyor bekliyorum düzelir diye bi’ 10 dk yine olmuyor ne yapabilirim yardım lütfen

  19. arkadaşlar dosyayı indirin çalıştırın nickinizi girin mod paketi seçin play deyin üste o indirecek modları ondan sonra o kendiliğinden girecek oyuna sadece biraz beklemeniz gerekiyor tabi internt hızınıza göre 😀

  20. şmdi yüklemedeyim hexxiti oynamayı çok istyodum sonunda gerçekleşicek sanrm net hızım iyi fazla beklemem umarm sitenize elmden geldğnce destekte bulnmaya çalışıcam teşekkürler

  21. Öncelikle böyle bi dosyayı bize sunduğunuz için çok teşekkürler ancak tekkit ve hexxit te hexxiti yüklerken tecnichde ise yüklemedn sonra sorun yaşadım dosyayı silmeyi denedim ama java üzerinde açık kalmış ve nasıl kapatacağımı bilmiyorum pc win 7 acil yardımlarınızı bekliyorum

    • Görev yöneticisinden kapatabilirsiniz eğer bilginiz varsa. Eğer oradaki dosyalar içinden ayırt edemiyorsanız oturumunuzu kapatıp tekrar açınız.

  22. ahh onu nasıl düşünemedim çok saolun yalnız tekkitde sesler ful olduğu halde ses çımıyor ve dünya yaratılmıyor ve hexxit yüklenirken sorun çıkarıyor yeniden kurmak sorunu çözermi yoksa başka biyerde mi sıkıntı var

    • Sesler zaman içinde geliyor. Seslerin tamamen gelmesi bazen 15 dakika bazen yarım saat alabiliyor. Diğer bahsettiğiniz sorunlar hakkında ne yazıkki bilgim yok, eksik dosya yüklenmiş olabilir update sırasında. Tekrar yüklemeyi deneyiniz ayrıca Technic Launcher’ın ayarlar bölümünden bilgisayarınıza daha fazla RAM vermeyi deneyin.

  23. çok teşekkürler yarın bir daha deneyeceğim hangi ssatlerde onlıne sınız sorunum olursa ona göre sorayım

  24. bence böle bi dosyayı kolay ulaşım için büyükçemi bi ikonda ana sayfa ekranında belirmeniz acatip güzel olur

  25. arkadaşlar bana acilen bu launcher daki en iyi modu önerirmisiniz birde hangi tekkit daha iyi clasıc mi lite mı yoksa sadece tekkıt mi

  26. Admin indirdim hangi pakete tıklarsam tıklayım crash hatası veriyor. Lütfen yardım et.

  27. Arkadaşlar Bu Siteyi Yapan Arkadaşlarimia İlk Önce Tessekkür Ediyorum. 2. mod paketi icin tskler :):):)

  28. Beyler yakın zamanda oyunu oynuyordum ve şu hatayı almaya başladım bi yardm Hata::Unable to authenticate account with Minecraft.net Bi yardm 😕

  29. indirme linkine tıklıyorum 5 saniye bekliyorum reklamı geç diyorum sonra çıkan sayfada normal indir diye bişey var ona tıklıyorum yazının üstünde dowland yazması gerekiyo ama yazmıyo bi yardım edin lütfen

  30. admin indirceim zaman bilgisayar virüs verir felan diyo son ra bi ye re giri flv player indir felan dii bi lin atta adam gibi indirek

    • ilk çıkan indirme setup yazar ve onda virüs var. onun oyunlan alakası yok, açılan sayfada en üstte sağda 5 saniye bekle diyor bekledikten sonra ona tıklayacaksın. ordan gerisinide halledemessen açıklarım..

  31. yav adnın technic çaılşmıo be tıklıom launchere yes diom sonra işte nereye kaydedilsin dio direk appdata/.technic var onu seçiom biti oişte sorna hexxiti seçim isim girip launcha basıomunable to authanticane deiye hata verior

  32. ya bu ICBM çok saçma olmuş katman kayasını patlatıyon kara delik açıyon ne ayak la bu modun yapımcısı :DD

  33. Kaan abi Please consult the file C:\Users\AppData\Roaming\.technic\hexxit\ForgeModloader-cilent-0.log for further information hatası alıyorum
    hexxitte ne yapıcam nolur yardımcı tekkit classic yükledim çalıştı ama hexit çalışmadı nolur yardım et !!!

  34. abi yaptım hexxiti sildim baştan yükledim sonra tekrar silip önce tekkit classic yükleyip ondan sonra hexxit yükledim gene olmadı acaba neden? ha birde modloader dosyalarını hexxitteki minecraft.jar dosyalarının içine attım gene olmadı napcam benn ??

  35. yhaaaaa kaan abi gene aynı hatayı aldım napcam ben yhaa bu hexxiti çok oynamak istiyorum !!!

  36. Hexxitle beraber Big Dig yükledim ve bende de üstteki arkadaşlarla aynı hatayı verdi. Dosyaları silip tekrar yükledim ama sonuç değişmiyor maalesef

    • Her şeyi silip bu defa tekkit classic yükledim sorunsuz çalıştı. ama üzerine big dig yüklediğim zaman big dig fml hatası veriyor tekkit ise açılmadan çöküyor. Mod paketlerinin kurulumu uzun sürdüğünden hepsini tek tek denemek istemiyorum kurulumum doğru ama yine de olmuyor…

  37. kardeş yüklemeye çalışırken şu hatayı alıyorum :

    Error:Could not create the Java Virtual Machine.
    Error:A fatal exception has occurred.Program will exit.

    Lütfen yardım

  38. Bu kadar kişinin aynı sorunu aynı anda yaşaması tesadüf mü yahu? En azından bir yorum yapın not ekleyin veya ilk sıradan kaldırın böyle durdukça sanki biz bir şeyleri beceremiyormuşuz gibi geliyor insana…

    • Tesadüf olup olmadığını bilmiyorum. Alınan hatalar ile alakalı bir bilgim yok. Bu hatalar log olarak kayıt ediliyor. Buraya bu konuyu eklemeden önce, bu launcher ı test ettim ve ben böyle bir sorun almadım. Şu son günlere kadar kimse sorun yaşamadı. Herkes birden bire sorun yaşamaya başladı, konudaki indirme linkide güncellenmedi. Buyrun siz çıkın işin içinden.

  39. ya ben modu ındırdımde bısı bılmıyorum. hani olur ya e nın yanında hersey tıklarsın nasıl yapldıgını gosterır o yokmu ??

  40. Hexxitte texture hataları veriyor bir tek bende mi acaba bu arada hexxit açılmıyorsa fml dosyası indirin düzelir.

  41. Abi bendede çalışmıyor çalışıyordu hata veriyor şimdi nasıl yapıcam

  42. Bu mod paketlerinin çalışan lib klasörlerini paylaşmanız mümkün mü? Arama konusunda beceriksizim biraz ne yalan söyleyeyim

  43. yaa Kaan abi ben indirdim felan daha önce fml hatası veriyodu ama sadece hexxitte veriyodu ama şimdi normal minecraftım da fml hatası veriyo acaba nedennnnnnnnn??

  44. hackslash mıne calısmıyo oyunda dunya yarattıktan sonra beyaz ekran gelıyo yardım edın

  45. bad video card drivers veriyo yardım pls bide normal minecraft 1.6.2 yi yükledim basıyom launchere hiç bi halt olmuyo. 1.6.2 nin .minecraft tındada bin yok.

  46. lib dosyam eksik olduğu için hexxiti çalıştıramıyorum tekkit clasic ve tekkiti açıyor ama lib dosyalarının ismini bilmediğim için hexxiti açamıyorum lütfen lib dosyalarının adını söyleyin teşekkürler :)

  47. birde benim hexxitin içinnde olan lib dosyalarını yazıyım
    argo-small-3.2
    asm-all-4.1
    deobfuscation_data_1.5.2 (rar halinde)
    guava-14.0-rc3

  48. kaan abi hexxitin içindeki tüm modları kopyaladım forge yükledim sonra minecraftın içine attım hata verenleri çıkarttım HEROBRİNE çıktı tüm spawn yumurtaları denerken hexxitte böyle bir şey varmıydı (kesinlikle başka mod yüklemedim sadece hexxitekileri azalttım)

  49. daha derin bilgi verebilirsem oyunu d
    rek kapadım çünkü dünyayı sildim açıkçası tırstım sonra girip yine aynı yumurtayı çıkardım çıkarınca kör etti elinde kazma vardı steveye benziyodu ama gözleri beyazdı yumurtada miner gibi bişey yazıyodu ama başka bir yumurtadada aynısı yazıyodu biri gerçekten minerdi beni takip edioydu diğeri saydamdı lav bile işlemedi

  50. o zaman hexxit oynamıyacağım :S fakat o modları rar halinde koyarım kaan abi lazım olabilir çünkü kuramayan insanlar çok lib dosyaları bulunmuyor hexxitte hata veren modları çıkarttım izin varmı koymama buraya ?

  51. kevin big digi kur hata verdiğinde kapa sonra bütün modları teker teker dene hata verenleri çıkar sonra oyna hexxitte öyle yaptım 😀

    • Eğer crash raporlarını okumayı biliyorsanız, hatadaki resimde mavi yazılı bir dosya belirtilmiş. O dosyayı okuyunuz.

  52. Emir lib dosyan eksik internetten bulabilirsin hangi modu deniyorsan o modun lib dosyalarını ara eğer bulamazsan benim gibi o modpacki başlat launchla sonra hatayı alınca kapa modları teker teker dene creash vereni çıkart başka br yere sonra forgeli minecraftın içine hata vermeyenleri at ama lib dosyasını bulamamak için sadece bana benzemen lazım :)

  53. kardeşim unexpected exception hatası alıyorum çözümünü bilen yardım edebilir mi ? şimdiden teşekkür ederim.

  54. Abi viruslü ya virus total yokmu ya kaan ve hata veriyor client 0.long diye birşey yardım et kaan abi

  55. Pardon Kaan Abi Viruslü Değilmişte Abi Bu Crackedlı Değil Ki Yeni Sürüm
    İlla Premium İstiyor Yardım Edersen 😀

  56. Gene Fail Özürdiliyorum Kaan Abi Bu Crakedlıymış Girdim İyi Oynuyorum Saolun Siteniz En İyisi

  57. abi ben yeni süsürümü indirdim ama başlata bastığımda işe yaramıyor açılmıyor lütfen çözümü bulun söleyin

  58. sorun almıyorum başlat düğmesine bastığımda oyun açılmıyor
    bunun bir çözümü varmı acaba

    • Kendi kendine yükler ilk bastığın anda ama çok mod var içlerinde sürer biraz

  59. Buraak arkadaşım bende senin gibi sanıyordum adını yazdığın yerin orda şifre olan kısma bir şifre salla atıyorum 123 yaz sonra aç benimkide öyle sanıyodum böyle bir dene açılcak mı??

  60. allah senden razı olsun kardeşim işe yaradı ne muradın varsa versiiinnn

  61. Hack/Mine Açılmıyor New World kuruyorum zemin inşa ediliyor felan yazması yerine beyaz ekran oluyo Yardım !

  62. admin bu mod paketinde hani bi şeye basınyon sonra eşyaların nasıl yapıldığına baktığın mod varmı? (adını unuttum 😀 ) bide başka mod yükleyebiliyobliyormuyuz versiyonu 1.4.7 bu arada ,1.4.7 modu yükleyebiliyomuyuz? modlar çakışabilir ama,,
    oda var.

  63. Kardeş Yav Bende Hexxitte Fml Hatası Veriyor Yardımcı Olurmusun ?

  64. YA Lütfen bir mc 1.6.4 linki ve ona nasıl mod yükleyebileceğimizi anlatan bir video çekermisiniz? LÜTFEN!!!!

  65. Kaan lütfen cevap verirsen sevirim şu technic launcher yeni versiyonnu yüklerken fml_libs15.zip dosyasıyla başbaşa kalıp yüklendmiyor ve oyun hata yapıyor lütfen bunun çözümünü bulrusan sana çok minettar kalacağım

  66. Tree Capitator Modunu yükler misiniz ? lütfen valla dua ederim yaparsanız 😀

  67. Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
    This can usually be fixed by updating the video card drivers.

    Hatasını alıyorum sorun nedir bilgisayar sağlam 16 gm ram 3.4 ghz var sorun javadamı error veriyor böyle crash hatası

  68. kaan abi yardım edermisin indirmiyorum dosya kötü aMAçlı görünüyor diyor

  69. ben ormanda gezerken bi demir kapı çıktı çok değişik bir yere çıktı beni ışınladı. sonra bir sürü yer gezdim yine bi kapı çıktı beni denizin ortasına ışınladı 😀

  70. arkadaşalr aynı sorunu bende alıyordum internetten araştrıdım buldum password bölümüne 4 tane sıfır koyun yani böyle 0000 sonra launch diyin yüklemeye başlıyor

  71. Kaan abi ben herzaman bir mod pack e girmeye çalışınca bu yazı çıkıyor:
    Minecraft cannot launch in it’s current configoration
    Please consult the file C:\Users\samsung\AppData\Roaming\.technic\hexxit\ForgeModLoadere-client-0.log for further information.
    Kaan abi lütfen yardım et

  72. abi benim tekkit lite açılıor ama not enough items modunda e ye basınca yanda to many itemsteki esya listeleri çıkmıyor ne yapabilirim acil cevap

  73. Admin Yardımcı Ol Lütfen Giriyorum ModPacki Seçiyorum İsmimim Yazıyorum Launch Diyorum Hiç Bişey Yüklenmio Direk öle Kalıo Yardımcı Olsun Birisi Allah Aşkına

  74. Bi sorun yaşıyorum giriş hatası veriyor boş brakınca girmiyor kaydoluncada giriş hatası veriyor YARDIM EDİN LÜTFEN

  75. ya admin big dig,hexxit,uzay tekkit hepsi çalşmyo şu erroru veryo:There was a fatal error starting up minecraft and FML dyor ve lin kveryo roaming %appdata% fln

  76. Ya kerdeş ben tekkit lite’ye girebiliyodum şimdi giremiyorum shutting down internal server diyor napcaz ya

  77. Çoğunun anlattığı yanlış:
    1-Launcheri masaüstüne at
    2-Çalıştır
    3-Launcher açılacak istediğin modpackı seç
    4-İsim yerine bir isim yaz şifre yerinede bir şifre uydur(Yoksa açılmıyo 50 defa şifresiz denedim olmadı)
    5-Modpackın inmesini bekle
    6-Modpackın keyfini çıkar!

  78. abi bende hata verior modumu seçiyorum veya seçmiyorum ama yeni dünya açınca ınternal shuttin down yazıo sonrada minecraft crashed dio ve bir sürü sey çıkıyo nolur yardım

  79. Ben texxit lite dışında hiçbirine giremiyorum yüklenirken pc donuyo çözümü bilen varmı ?

  80. beyler java fml hatası felan alanlara söylüyüm türkçe nick yazdıysanız olmaz hero gibi nickler yazın ki olsun beyler olmassada hiç bilmiyom

  81. beyler fatal errror fml error
    hatası felan alanlara söylüyüm türkçe nick yazdıysanız olmaz hero gibi nickler yazın ki olsun beyler olmassada hiç bilmiyom

    • Olmuyor sorun nickte değil sorun scala library de o dosya olmazsa oyun açılmaz ve o dosya yüklenemiyor

  82. abi minecraft has run out of memory diyor çözümlere baktım ram vereyim dedim ama bu sefer de 1gb’dan fazla verince java virtual machine fatal error diyor.nasıl düzeltirim?

    • Olmuyor Scala library dosyası lazım diyor ben o indirdiği linke girdim 404 not found diyor ve o herkesde öyle oluyor.(hatta bendende scala library indirken hata veriyor. bu da herkesde oluyor)

  83. arkadaşlar fml hatasının çözümü için:
    %appdata%/roaming/technic gibi bir şey/sonra kurduğunuz paketin ismini bulun girin/lib diye bir dosya var içindekileri silip benim verdiğim linkteki zipin içindekileri libe kopyalıyın ve artık oyuna girebilirsiniz

  84. kaan gezer yalvarırım yardım et technich launcher crackedı indirdim açılımı biliom ama t launcherinde pre şifre istiyo oyun 1.6.2 yardım! yalvarırım yardım et!

  85. ben aslında bi videodan crackli indirdim turbobitten indirmedim boş bırakınca girmio oyun 1.6.2 başka bir ing. videosundan bi cevap daha ve tüm modları için çok turbobiti kaldırsan virüsü var

  86. turbobiti anladım yarın fml kurup denicem technici olmassa söylersin çok saol bu siteyi açmakla çok iyi bir şey yapmışsın

  87. Ben TekkitLite’ye giriyorum sorun yok itemler de var ama sağ tarafta itemler gözükmüyor hani yapılışlarına felan baktığımız yer. Ne yapabilirim?

  88. Başar ben memet fatih tanıyomusun bilmiyorum ama sorununa çözüm buldum nickini yazdıktan sonra parola yerine 4 tane 0 yaz ve öyle gir

  89. muslu ne zmn vercen bazıları 1.5.2 bazıları 1.2.3 1.2.5 1.4.7 hepsi aynı degil en kısa zamanda verirsen güzel olur şimdiden saol

  90. linklere girince alo sohpet çıkıyo 5 tarayıcıdan indirmeyi denedim inmiyo
    reklamı geç diye bişey çıkmıyo. mod yükleme işkencesine son demişsiniz linler bozuk

  91. Ya şimdi anladım başar başka sitenin linkini verdiğim için yorum engelleniyor bu da normal tabi neyse sen bana en iyisi facebooktan ulaş ismim Mehmet Fatih Muslu hiç profil resmim yok başkasına istek gönderme bu arada memleketi kayseri yazıyor

  92. muslu bulamadım ne bi kaseri yazıo ne bisey sen sadece bana saitessini söle vey a linkini tıklanabilen link gönderme ağ adresini ver

  93. kaan kardeş minecraft fml 1.7.2 e kaç gün kaldı bilionmu biliosan sölesen bide bizle kibar konuşmasan beni gıcık edio (en azından benle) 😀

  94. şimdi buna nasıl yeni mod pack eklicez arter 2 mesela ad new packs e basınca teknik lançırdan kopyaladığım şeyi yapıştırıyorum hata veriyor

  95. Şu modları adam akıllı bir uploder’a upload etseniz ne olur gözünüzü seveyim.

  96. Fml hatası alanlar youtubeye minecraft hexxit fml hatası yazsınlar orada ki videolarda indirme linkleri veriyor indirdiğiniz dosyayı .technice girip ÖRN: hexxit dosyasını açıp lib in içine atmak indirdiğiniz dosyanın içindekilerini libe attıktan sonra oyuna tekrar giriş yapın hatanın düzeldiğini fark edeceksiniz. İyi günler

  97. Ellerine sağlık Kaan Gezer.LAN ile oynuyoruz ama modlar eksik mesela better furnace,iron chest gerekiyor bu modları nasıl yükleyebiliriz.Direk mods klasörünü bulup içine atsak olur mu ?

  98. 1.si siteniz çok güzel bütün modlar burdan
    2.si en alta inene kadar canim çıktı
    3.sü tekkitlere giriyo hexxite girmiyor?

  99. peki bu modpacklara ek bir mod yukleyebiliyormuyuz mesela ben hexxit oynuyorum ve battle gear modunu yuklemek istiyorum bu mumkun mu ?

  100. Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
    This can usually be fixed by updating the video card drivers. beyler oyunu yükledim bu hatayı aldım ne yapabilirm

  101. abi ben retriving information for selected pack adlı eroru alıyorum. yardımcı olursan sevinirim :)

  102. neden minecraft indir i kaldırdınız bidaha 1.5.2 yi bulamıyorum team extreme deki de çalışmıyo 1.5.2 de crash verdi modpack ım gitti :( 1.5.2. nin linkini atarmısınız ? teamextreme olmayan

  103. ya ben yükledim herşey tamam ama solda modlar yok bende onları nasıl yapcam bi link istiyo o linki yapıştırdığımda eror veriyo

  104. Merhaba ben yükledim fakat launcheri açtıktan sonra modlar gözükmüyor add new pack yazısı çıkıyor kenarda modları göstermiyo

  105. Kaan Gezer Ben İndrdim Add New Pack Yazısı Çıktı Modpack Yerine Daha Once Böle OLMUORDU FORMAT ATTIM BOYLE OLDU

  106. admin kardeş hata vermio name ye bişiler sallıyorum passwordu boş bıralıyorum launcha basıyorum ama hic bi hata vermito

  107. abi bazı modlarda acılınca mojang yazısı gelior sora oyun kapanıor nabmam lasım

  108. ben launcher i indirdim tıkaldım gelen şeye yes dedim sonra ekrana bi baktım hiç mod yok onun çözümü ne ekran böyle resmini atayım

  109. ben launcher i indirdim tıkaldım gelen şeye yes dedim sonra ekrana bi baktım hiç mod yok onun çözümü ne her tarafta add new mod yazıyor o başta gelen tekkit hexxit felan yok tamamen bom boş add new mod yazıyor tamamında

  110. yavv kardeş nolu söyle launcher a 1.6.4 infinix modunu ekliyorum yükledikden sonra playa tıklıyorum biyara açılmış gibi yapıyor ama açılmıyor

  111. indirilen bu son güncelleme ile dosya nasıl kurulacak bunun hakkında bilgi verir misiniz?

  112. Kaan abi indirdim ancak ismi yazıyorum launch diyorum hiçbirşey olmuyor. Mod ekle diyorum %100 dogru link yapıstırıyorum mod eklenmiyor. Lütfen yardım et.

  113. Olmuyor cok denedim. Bozuk sandım kac defa yukleyip tekrar kurdum.Boyle oluyor

  114. kaan bu siteye koyduğun son 18 mb lık doya yı indirdim ama rar ı açtığımda setup açabileceğim bir şey yok kurulumu nasıl yapacağım konusunda yardımcı olur musun ?

  115. Çok Çok teşşekür ederim iyiki varsın kağan !! Yeni gelen linkle hata kalmadı.

  116. Saol kaan virtual machine hatasi vardi onu giderince direk acti saol bide bi sorum daha var ftb crackli indirdim actim uygulama indirdi klasorler olustu masaustunde ama sonra indirdigim mesela direwolf buna nasil girecegim

    • exe deil jar çıft tıkla aç mod paketini kurarket virüs programını kapa

  117. kaan abi lütfen yardım et ya ben hexxiti tekkiti big digi hack mine açamıyprum bir hata veriyor launcha bastıktan sonra

  118. ben indiriyom rarın içinden nokia applications diye bir dosya çıkıyor tıklıyom açılmıyo

  119. O diilde arkadaşlarla özel oyniicaz cacked olarak server kurmasını da bi söyleseniz?

  120. ACİL YARDIM EDİN BN YÜKLÜOM KULLANICI AD ŞİFRE İSTİYO YAZIOM HATA VERİO YA DA KAYIT OLMAMIŞIMDIR Bİ YARDIM NASI L KAYIT

  121. Kaan abi cracklı bozuldu artık sadece premiumlar girebilir korsanların girişi yasaklanmış

  122. kardeş bu saydığınız modların %80 i oyunda yok misal ıcbm redpower

  123. pardon soldan seçmemiz gerekiyormuş bunların hepsini birden kullanamıyormuyuz?

  124. beyler bu paketlerin hepsini aynı anda kullanabiliyormuyuz biri cevap versin

  125. ben redpower ve ıcbm yi aynı anda kullanmak istiyordum bunun için napmam lazım

  126. Merhaba lütfen indirme linklerini
    ” turbobit ”
    ” hotfile ”
    Gibi yerlere upload yapmasanızda
    “mediafire” gibi yerlere uplasanız olmazmı.

  127. hexxit ve bazı mod paketleri açılırken yani play e basıyorum yüklerken dosyaları fml_libs15.zip te takılıyor tekrar deniyor kendi kendine ama bir türlü açılmıyor en sonunda error veriyor sadece tekkit lite da yogbox ta falan olmuyor bu sorun yapabileceğim ne var? CEVAP YAZARSANIZ ÇOK İYİ OLUR

    • Sana Galiba Lib Dosyaları Gerekli Goggle’la “1.5.2 Forge Lib Dosyaları” Yazarsan Birçok İndirme Linki Bulabilirsin

  128. antimatter elde etmek için particle accelerator yaptım çalıştırıyorum ama bi süre sonra server tick erroru verip crash oluyor bunun kaynağı client midir yoksa benim bilgisayarım la mı alakalı

  129. eyw admin sana sonsuz teşekkürlerimi sunarım be senin sayende ıcmb modun çok güzel bi mod olduğunu anladım yaşa admin 😀

  130. eyw admin sana sonsuz teşekkürlerimi sunarım be senin sayende ıcmb modun çok güzel bi mod olduğunu anladım yaşa admin :DDDDD

  131. Kaan abi bide buraya void louncher in cracklısını koyarmısın ben indirdim ama sadece bi tane mod pack’a girebiliyorum.

  132. Beyler ben indirdim 1.gün oynadım 2.gün modların resimleri gitti launcher dan ve açılmıyor modlar sebebini biliyormusunuz?

  133. oyuna her zaman CTLNLV11.JAR DAN MI GİRİCEZ YENİ Bİ TECHİNC GİRİŞ DOSYASI VEREYDİ HER GİRDİĞİMİZDE BEKLETİYOR AYAR FLEN YAPIO

  134. kaan ben oyunu biraz oynadım oyun 1.2 gün sonra crahs hatası almaya basladım ?

  135. tekkit litede itemlerin nasıl yapıldığına nasıl bakıcaz bi kere açtım yanlışlıkla ama bidaha yapamadım

  136. Kaancığım ben sadece tekkit lite inderebiliyorum.Normal tekkit indirdikten sonra açılmıyo sadecec lite olanı dişinda diğerleri yüklenmiyor sebebinin sölermisin

  137. birşey soracağım ya benim pc’m 64 bit olmadığı için açamıyorum ne yapmam gerek

  138. abi benim bilgiayar 32bit 9800gt ekran kartı 1.50 gb ram ben bunu ne yapabilirim. KAAN ABİ

  139. Bunu indirdim 64 bit diyo benimki 32 bit olduğundan açılmıyo yardım edin

  140. B-Team modu açılmıyor. Gerçi yukarıda yazmıyor ama modpackten çıktı. Ayrıca aynı şey normal tekkit içinde geçerli.

  141. Son sürümünü yukledim girdim. Tekkit main yükledim. Açıyorum yeni dunya yaratıyorum her sey guzel giderken yeryuzu yaratılıyor kısmında technich launcher menusune geri donuyor. Çözumu nedir?

  142. Rar’a giriyorum ‘ TechincLauncher x64.exe ‘ tıklıyorum , yükleniyo sonrada karşıma bu yazı geliyo ‘ C:\DOCUME~1\users\LOCALS~1\tmp\TechincLauncher x64.exe geçerli bir Win32 uygulaması değil. ‘ ne yapmam gerek ?

    • 32 bit malesef yok benim pc 64 bit istersen bilgisayarına format attır yada güncellet maalesef yok 32 bit

  143. 32 bit bilgisayarlar için ne indirilecek?çünkü benim pc 32 bit programı açmaya kalktığımda hata alıyorum büyük ihtimal 64 bit pc ler için bu launcher?

  144. Java Virtual Machine 1.6.0_30 is too low. 1.7 Or Higher Required Diyor Yardım Eder Misiniz. Java’nın Sitesine Girince Son Sürüm Diyor. Google’a Yazıncada 1.7 çıkmıyor Yardım Edin Lütfen :(

  145. abi ben bişey soracaktım.benim modpack’teki hiçbir mod çalışmıyor.playe basıyorum gerekenler iniyor.indikten sonra playe basıyorum ama tepki vermiyor bunu nasıl çözebilirim acaba şimdiden tşekkürler.

  146. Abi benim technic launcheri açınca ” Java Runtime Environment not found Download java 64 bit ” hatasını alıyorum yardım edin lütfen

  147. burak hamachinin varsa arkadaşlarınla oynayabilirsin
    seni videolarını izledim 10 lumara burak ama en çok gerçeği 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 yani inanılmaz

    yardımmın dediği heklı bendede çıkıyor ayrıca bilmiyorum şifreyi öyle video yapar burak inşallah.

  148. Kaan abi lütfen yardım et ben herhangi birini açtığımda 10 dk sonra kendi kendine kapanıyor ne yapmalıyım.

  149. benim bilgisayarım 32 bit ama 64 bit var burda baska yerdede güncel launcher crack yok linkini koyarmısınız

  150. Ya normal tekkit de dünya oluşturduğum zaman oyun çöküyo 7 GB ram verdim daha ne yapabilirim?

  151. arkadaşlar bu moduları yüklemek için ne yapmam gerek daha yeni oynuyorumda minecraft yardımcı olurmusunuz ?

  152. abi ben yüklerken telefon numaranı gir diye bir şey çıkıyo oraya telefon numaramı girip başvuramı bascam

  153. abi asıl linke tıklıyom link tl diye bi sayfa çıkıyo sonra reklamı kapat yazıyo kapatıyom normal indirmeyle yüksek hızla indirme çıkıyo bende normal indirmeye basıyom veönüme lütfen telefon numaranızı girin diyo napıcam

  154. Kardeşim bıktım artık yeter şu lanet turbobit e yüklemeyin şunları saçma sapan bekletiyor illa premium yapacak sanki. 30 dakika beklemeliymişim indirmek için. Bende başka siteden indirdim. Bunu değiştirin sizi seviyorum :)

    • oluyor kardesim benim xp32 bit ama ramım dusuk oldugundan cok modlu paketlerde biraz kasıor senin ramın yuksekse kasacagını pek sanmıorum saten

  155. Bişe Sorcam ya bu mod paketini indirdikten sonra içindekileri mods’a mı atcaz ???

  156. attack of the b teamda server kurduk arkadaşlarla gireceğiz ama
    the following microblocks are not installed on this client hatası veriyor

  157. Sn. Admin bey ben minecraft’ı nereden indirebilirim ? Birkaç yere baktım, indirdim ama play’ a basınca couldn’t download http://s3.amazon…. gibi şeyler yazıyor. Nasıl yapabilirim ? Yardımcı olur musunuz ?

  158. bişi sorcamda ben add mod kısmından agrarian skies ı yükledim technic in krndin sitesinden fakat 1.6.4 açılıyor yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)

  159. java runtime environment not found. hatası alıyorum java en yeni sürümünde ??? problem ne bilen varmı

  160. Ya Java Runtime Error Veriyo Nasıl çözerim hatanın bir ix yolu varmı (java runtime kurlu.)

  161. biraz açılırken modların yüklenmesini bekledim ama beklediğime deydi minecraftı artık technic launcher sayesinde modlu oynayabilitorum

  162. Kardeş İnşallah Olur Daha Yapmadım Ama Şimdiden Teşekkürler İnşallah Primumsuz Olur.

  163. Ben bunu indirdimde bunu açınca “java runtime environment not found” hatası alıyorum !!!! Lütfen Yardım…

  164. XD ben herşeyin asıl olduğunu craftinglerine kadar biliyom you tubeda bakın arkadaşlar herşeyi cevapı var

  165. Ya technic launcher çalışıyor iyi hoş ama RPG Madness mod paketini açarken Mojang yazısından sonra crash veriyor neden olabilir?

    • Bu tür sorunlar için konu altından yorum atmak yerine Sık Sorulan Sorular sayfasına bakınız.

    • Kurulumu eksik ya da yanlış yapmış olabilirsiniz. Oyunu silip tekrar yükleyerek, modu temiz bir Minecraft dosyasına yüklemeyi deneyin. Eğer buna rağmen açılmıyorsa Hack/Mine paketinin içindeki bir mod sizin sisteminizden kaynaklanan bir sebepten dolayı açılmıyor olabilir.

  166. işletim sistemim 64 bit oyunu açmıya çalışıyorum ama java runtime enviroment hatası veriyor lütfen yardım edin

  167. Ben YogBox’ta latest versiyonu seçtim playe tıkladım launcher 1 saniye arayla gidip tekrar geldi ve ayrıca update olmadı yardım eder misiniz ?

    • kardeş yogbox sadece 1.2. bişey sürümünde çalışıyo sonuncusunu hatırlayamadım ama
      1.2 li bişiydi

  168. Muammer gibi ben de aynı sorunu yaşıyorum şuan, dosyayı indirdim Technic crack launcher a tıklıyorum Error diyor ‘ java runtime enviroment not found ‘ . ve açmıyor ( 64bit)

    • O java hatasını düzeltmek için rardan çıkarıp ta açın öyle oluyo bende bütün oyunlarımda yaşadım bunu…

      Yorumunuz admin onayı bekliyor.

  169. Tekkit açılmıyo lite açılıyo ama tekkitti açınca 1 sn sonra tekrar launcher geliyo

      • Nickini skinli girersen olur tabiiki ama skin yuklemek istrsen o da olabilir ama emin diilim

  170. MOD PAKETİNE NASIL MOD YÜKLENİR ? MESELA CRAFTİNG DEADE AYRI BİR MOD DAHA YÜKLEMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM :)